השכרת ציוד הגברה תל אביב

האוכל הוא מרכיב חשוב באירוע שאתם מארגנים. גם נראות המקום, כלי ההגשה והביגוד תופסים נפח גדול מרמת האירוע. אך האם על תחום ההגברה חשבתם? פעמים רבות מארגני אירועים שונים חושבים על כל פרט באירוע שלהם ומגיעים לרמת הפקה גבוהה מאוד, אלא שאת אחד המרכיבים המרכזיים ביותר בערב הם נוטים להזניח – תחום השכרת ציוד ההגברה.

מי מאיתנו לא היה באירוע שבו הסאונד היה ברמת איכות נמוכה ביותר? אין צורך להיות טכנאי סאונד בשביל להבין זאת, אלא פשוט להקשיב לצליל המתכתי או לקול שאינו נעים לשמיעה לאוזן ממוצעת. באירועים רבים האנשים שיושבים בסמיכות לרמקולים ישמעו את הזמר או המרצה היטב, אך אנשים שישבו במרחק מעט יותר גדול מהרמקולים ישמעו את המוזיקה או ההרצאה בצורה חורקת. למה? כי ציוד ההגברה שמארגני האירוע שכרו היה ברמה נמוכה.

השכרת ציוד הגברה בתל אביב – איזה ציוד הגברה אתם צריכים?

רבים פונים אלינו בשאלה מפורסמת: איזה ציוד הגברה אני צריך לשכור?

האמת היא שהתשובה לשאלה הזו תלויה במספר משתנים:

  1. סוג האירוע שלכם – אם אתם מארגנים מסיבת יום הולדת תזדקקו לציוד הגברה מסוים, ואם אתם מארגנים הרצאה לגיל הזהב תזדקקו לציוד הגברה שונה. חשוב לשים לב לפרמטר הזה, כך שתקבלו את הציוד שמתאים לכם ביותר.
  2. מיקום האירוע – רמת האקוסטיקה שתהיה במקום האירוע תשפיע בצורה משמעותית על סוג הציוד לו תזדקקו. יש הבדל גדול בין אירוע שנערך בחיק הטבע לבין אירוע שנערך בתוך חלל סגור.
  3. נוחות ההפעלה והניוד של הציוד – מערכת מורכבת יותר משמעותה הבנה מורכבת יותר במערכות הגברה ובכל הקשור לחיווט וחיבור הרכיבים שנמצאים בה. מלבד ההיבט הזה, פעמים רבות ציוד הגברה מהסוג הזה ידרוש גם אמצעי שינוע מתקדמים יותר, כך שעליכם להתכונן גם לאתגר הזה.

ציוד הגברה בתל אביב

5 טיפים לפני השכרת ציוד הגברה בתל אביב

בסופו של דבר, בכדי להבטיח שהציוד יענה על המטרות שלו ויהיה איכותי, אין ספק שחשוב מאוד לבחור בחברה אמינה ומקצועית המספקת ציוד הגברה מהסוג שאתם צריכים בצורה הטובה ביותר. בשורות הבאות תקבלו 5 טיפים חשובים מאוד שיסייעו לכם לבחור את ציוד ההגברה המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם.

  1. השוו מחירים!

עולם ההגברה, ובפרט אם מדובר על השכרת רמקולים בתל אביב, אנו עוסקים בעולם רחב מאוד בו נותני השירות רבים. מהניסיון שלנו, לא כל הצעת מחיר היא בהכרח הכי משתלמת, לא מבחינה כספית ולא מבחינת איכות הציוד שתקבלו. פעמים רבות הצעת המחיר שתקבלו יכולה להיות אמנם מאוד זולה, אך איכות הציוד תהיה נמוכה מאוד כך שתצטערו מלכתחילה שבחרתם ללכת על האפיק ה"זול". לחילופין, גם הצעה יקרה מאוד לא בהכרח מהווה ערובה לכך שהציוד שתקבלו יהיה האיכותי ביותר.

לכן אנו ממליצים לבצע סקר שוק, לבדוק הצעות מחיר של מספר נותני שירות שנמצאים באזורכם ולבסוף לקבל החלטה.

  1. בדקו את איכות הציוד

כאמור, לאיכות הציוד שאתם עתידים לשכור יש משמעות גדולה לאופן בו האירוע שלכם יתנהל. קיימות כיום חברות שמציעות ללקוחותיהן ציוד הגברה ברמה די נמוכה, אך הן לא מודיעות על כך לפני כן. המשמעות היא שביום האירוע ואולי אפילו מיד בתחילתו אתם עלולים לגלות ששכרתם "חתול בשק".

ציוד לא מקצועי עלול לגרום לעוגמת נפש גדולה, שכן חלק מהותי מהאירוע לרוב תלוי בהגברה טובה ובאיכות שמע חדה. לכן חשוב מאוד לבדוק שהציוד שאתם מקבלים ראוי לשימוש, ברמה הבסיסית ביותר, ולאחר מכן שהוא אכן תואם את הציפיות שלכם.

  1. האם אתם יודעים מהו הציוד הנחוץ לכם?

לפני שאתם בוחרים ציוד הגברה ספציפי עבור האירוע שלכם, חשוב מאוד לוודא שאתם אכן מבינים מהו הציוד הנחוץ לכם. אנו לא ממליצים שהגורם המנחה שלכם יהיה המחיר בלבד, שכן בחירה במוצר בעלות שכירות נמוכה עלולה להביא אתכם למצב בו תקבלו מוצר שלא תואם את הצרכים של האירוע שלכם. לצורך העניין, אם תשכרו רמקול במחיר זול יחסית שמתאים לשהייה בחלל סגור, כשתגיעו לאירוע שלכם שמתקיים בחלל פתוח תגלו שהציוד לא תואם את הצורך שלכם.

בשורה התחתונה אנו ממליצים להתייעץ עם איש מקצוע מתחום ההגברה שיוכל לבצע עבורכם התאמות לטובת האירוע שלכם. איש המקצוע בוחן את הפרמטרים השונים ואת טווח המחיר שאתם מוכנים לשלם, ובהתאם לכך "משדך" לכם את המוצר האופטימלי עבורכם. בהקשר זה אנו ממליצים לבחור חברת הגברה שמוכנה לספק שירות יעוץ שכזה.

  1. בדקו אם כדאי לכם לקחת חבילה מוזלת

במידה וכבר חקרתם את עולם ההשכרה ייתכן ושמעתם כבר על חברות שונות שמציעות חבילות הגברה במחירים מעולים. לאירועים רבים לא די בציוד הגברה בלבד אלא גם בציוד תאורה. לפני שאתם סוגרים עם חברה כדאי לבדוק איתם האם היא מציעה חבילה שכוללת ציוד תאורה בנוסף, כך תוכלו להיות רגועים משתי הבחינות, ובנוסף לחסוך סכום כסף לא מבוטל.

  1. האם החברה מספקת שירות טכני?

נקודה נוספת שחשובה ביותר בעניין זה היא, האם החברה ממנה אתם משכירים את הציוד גם מוכנה לספק שירות טכני עבור לקוחותיה. מטבע הדברים לא כל אחד ששוכר ציוד הגברה יודע לתפעל אותו בצורה מושלמת. כמו כל אמצעי טכנולוגי אחר, פעמים רבות צצות תקלות שונות שאדם ללא ניסיון איננו יודע לתפעל אותן. וכשמדובר על האירוע שלכם בו יש אורחים רבים – כדאי שהפתרון יהיה מהיר.

בשל כך אנו רואים חשיבות רבה לכך שיהיה לכם איש קשר שיוכל לתת לכם מענה במידת הצורך. לעיתים קרבות התקלות אינן דורשות הגעה פיזית למקום, אלא פתרון טכני פשוט שיכול להסתכם בשיחה קצרה בטלפון. לא כל החברות מציעות את השירות הזה ובטח שלא בכל שעות היממה, ולכן אנו ממליצים בחום לבדוק את העניין הזה מול חברת ההשכרה.

השכרת ציוד הגברה בתל אביב – שוקלים לפתוח עסק?

אנשים רבים נוטים לחשוב שתחום השכרת ציוד הגברה מסתכם באנשים פרטיים המארגנים מסיבת שחרור, יום הולדת או אירוע משפחתי. האמת היא שגם נותני שירות בעצמם פעמים רבות פונים לחברות השכרה בשביל להשכיר ציוד הגברה רלוונטי. והשאלה היא – למה?

בסופו של יום רכישה של ציוד הגברה איננה דבר זול, ולכן כל זמן שאין לכם מספיק לקוחות בשביל לכסות את ההוצאות שכרוכות בקניית הציוד הדרוש, הכדאיות הכלכלית לרכוש ציוד הגברה יורדת. אם מדובר על נותן שירות שמספק אירוע אחד או שניים בחודש, ייתכן מאוד והשכרת ציוד הגברה מחברה שמתמחה בכך תהיה עבורו צעד רווחי הרבה יותר. מחירי השכירות אינם 'בשמיים' מה שהופך את ההתעסקות ברכישת הציוד והטיפול בו לפשוטים הרבה יותר.

לרוב עסקים מתחילים אכן נוטים להשתמש בפתרון הזה. השכרת ציוד הגברה בתל אביב, בה תוכלו למצוא שימוש רב בציוד הגברה, הולכת ותופסת תאוצה כך שעסקים קטנים רואים לנכון לשכור ציוד הגברה בתל אביב בה התחרות גבוהה מאוד. עסקים אלה, עד שיצליחו לפרוש כנפיים, להשיג תזרים יציב ורווחי ולרכוש ציוד הגברה משל עצמם, ככל הנראה ימשיכו לשכור ציוד הגברה מחברות אחרות.

השכרת ציוד הגברה בתל אביב – תחום שצובר תאוצה!

לא משנה אם מדובר על קריוקי משפחתי או על מופע ענק של עשרות אלפי אנשים, בסופו של דבר מערכת הגברה תהיה שם. כמובן שאיכות ההגברה והציוד שיותאם לאירועים הללו יהיה שונה בתכלית, אך כיום ברור שלא ניתן להפיק אירוע בצורה מושלמת בלא הגברה איכותית.

בשנים האחרונות תחום ההגברה מלווה כמעט כל אירוע, כאשר יותר ויותר אנשים מבינים שהפקה של אירוע מוצלח חייבת להיות עם הגברה איכותית. כיום חברות רבות מציעות לקהל לקוחותיהם ציוד הגברה התואם לכל אירוע. אנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק מקיף לפני שאתם מבצעים את העסקה ולבדוק האם המחיר שהוצע לכם אכן משתלם והאם הציוד שהוצע לכם מספיק איכותי מבחינת הצרכים שלכם.

לסיכום! ציוד איכותי ירים לכם את האירוע! >> רמקולים להשכרה בתל אביב