מדריך להשכרת רמקולים למסיבות טבע

סוג רמקול שימוש הספק מוצא
באס מספקים באס חזק למוזיקת ריקודים 500$-2,000$+
רמקולים עליונים מקרינים צליל בצורה ברורה לקהל 300$-1,000$
מוניטורים מוניטורי במה למיקס עבור ה-DJ 150$-500$
מיקרופונים אלחוטיים מאפשרים ל-MC ולזמרים לנוע 50$-300$

אתה מחפש להשכיר רמקולים למסיבת הרייב הבאה שלך? הרכבת מערכת קול איכותית היא קריטית לקיום אירוע בלתי נשכח שיגרום לאורחים שלך לרקוד כל הלילה. מדריך זה להשכרת רמקולים למסיבות רייב ילווה אותך דרך הציוד הדרוש, הגורמים שיש לשקול, ויספק טיפים לקבלת העסקאות הטובות ביותר.

למה להשכיר רמקולים למסיבת הטבע שלך

השכרת רמקולים היא הדרך הכי כלכלית להשיג ציוד קול מקצועי לאירוע שלך. רכישת מספיק רמקולים ומגברים למסיבת טבע יכולה לעלות עשרות אלפי דולרים. לחברות השכרה יש מלאי עצום של רמקולים, כך שאתה יכול לקבל בדיוק את מה שאתה צריך עבור גודל האולם שלך ומספר המשתתפים. הם גם מטפלים בהובלה והתקנת הרמקולים, הסאבים, המתקנים והכבלים. השכרת רמקולים מאפשרת לך לארח מסיבה אפית עם צליל רועם בכל תקציב.

קבע את הגדרת הרמקולים הנכונה

הבסיס של כל מערכת קול למסיבת טבע הם סאבוופרים שמספקים את הבאס הרועם שמאפיין מוזיקת ריקודים. תרצה להשכיר לפחות 4 סאבוופרים מוגברים בגודל 18 אינץ' שמוצבים כראוי סביב רחבת הריקודים. סאבוופרים אלה למסיבות טבע יכולים לשדר באס עוצמתי הגורם לתדרכות בחזה.

מיקום הוא מפתח כאשר מגדירים רמקולים עבור מסיבת רייב. מקמים את הרמקולים העליונים בטווח המלא על מתקנים גבוהים ויציבים הפונים לכיוון מרכז רחבת הריקודים. ודא שאין חסימות בין הרמקולים העליונים לאוזני המאזינים. מוניטורי במה מאפשרים ל-DJ להגיש רצועות ולשמוע מה מתנגן מבלי להחריש את האוזניים שלו. יש לכוונן מוניטורים כלפי מעלה לעבר עמדת ה-DJ.

עבור מסיבות טבע גדולות, ייתכן שתצטרך להשכיר רכיבי רמקול נוספים כמו תיבות טווח בינוני/גבוה ומגדלי עיכוב כדי להגיע לכולם בצליל ברור. מהנדס קול יכול לעזור לקבוע את תצורת הרמקולים והמיקום האופטימלי בהתבסס על גודל האולם והתצורה.

מפרטים מרכזיים לשים לב אליהם

בעת חקר הרמקולים להשכרה, שים לב להספק, תגובת תדר ותבנית פיזור. ההספק מציין כמה הגברה הרמקולים יכולים לטפל לפני עיוות ונזק פוטנציאלי. רמקולים בהספק נמוך יותר עלולים שלא להגיע לעוצמה מספקת עבור מסיבות טבע. חפש תיבות עליונות וסאבים המדורגים לפחות ל-800-1000 ואט RMS / 1600 + פיק עוצמה.

תגובת תדר מציינת את הטווח של בס, תדרי אמצע וצליל גבוה שרמקול יכול לשחזר. סאבוופרים לרייב צריכים לפגוע במורד עד 35-40Hz לפחות כדי ללכוד את הבס העמוק ביותר של מוזיקת ריקודים. רמקולים עליונים בטווח מלא צריכים לכסות 60Hz עד 18kHz.

פיזור קובע עד כמה רמקול מקרין צליל ברוחב. עליונים לרייב זקוקים לכיסוי אופקי רחב (90+ מעלות) כדי להגיע לכל רחבת הריקודים מבלי ליצור אזורים מתים. ודא שחברות ההשכרה מספקות מתקנים גבוהים מספיק כדי לכסות היטב את אזור המסיבה.

קנה מוקדם כדי לקבל את העסקאות הטובות ביותר

הזמנת השכרת הרמקולים מוקדם מבטיחה שתקבל מה שאתה צריך במחיר הטוב ביותר. סאבוופרים ותיבות עליונות גדולות נתפסות במהירות עבור סופי שבוע פופולריים. שמור את ההשכרות שלך לפחות 2-3 חודשים מראש אם אפשר. פנייה מוקדמת מאפשרת גם לחברות השכרה לשריין את ציוד הקול הנחוץ עבור האירוע שלך.

שאל לגבי הנחות על השכרות מרובות ימים או חבילות תאורה, סאבים ורמקולים עיליים. לחלק מהחברות יש תעריפי סוף שבוע טובים יותר מכיוון שאירועי עסקים בדרך כלל מתרחשים בימי חול. אל תפחד לנהל משא ומתן – במיוחד אם משכירים בעונה המתה שלהם.

הגן על ההשקעה שלך באמצעות ביטוח

תאונות קורות, וציוד קול יקר לתיקון ולהחלפה. הגן על ההשקעה שלך על ידי רכישת ביטוח השכרה עבור הערך המלא של הרמקולים וציוד אחר. כיסוי זה מגן עליך במקרה של גניבה, ונדליזם, שריפה ונזק בשוגג באירוע. אם משתתף מסיבה נלהב יפיל בטעות את המוניטור של ה-DJ, לפחות עלויות ההחלפה מכוסות.

שתף פעולה עם חברת קול מקצועית

עבוד עם חברת השכרה מקצועית של ציוד שמע ותאורה שמבינה לחלוטין איך למטב צליל עבור מסיבות טבע. ספר להם פרטי מפתח כמו ממדי אתר, מיקום הבמה, ציפיות נוכחות וסוג המוזיקה. חברות מוערכות יתעקשו לבקר במיקום המסיבה לתכנון והמלצות ציוד. הם יכולים להתאים את הגדרת הרמקולים והתאורה המושלמת עבור חזון האירוע שלך והתקציב.

ספק עוצמות קול בטוחות

חשיפה למוזיקה רועשת ביותר יכולה לגרום נזק שמיעה קבוע. עבוד עם ספק הקול שלך כדי להציע אטמי אוזניים ולהגדיר מגבלות עוצמה מתאימות על סאבים ורמקולים עיליים. מקם רמקולים כדי לכוון את מרבית האנרגיה לרחבת הריקודים במקום ישירות לאוזני המשתתפים מסביב להיקף. נקוט באמצעי זהירות סבירים כדי לרעוד במסיבה תוך מניעת פציעות.

השכרת רמקולים עבור הטבע שלך מאפשרת צליל גדול בכל תקציב. כעת, לאחר שאתה יודע מה לחפש, שתף פעולה עם חברת השכרה מקצועית מוקדם כדי להבטיח ציוד שמע שיביא את המסיבה כל הלילה באירוע הבא שלך. הגיע הזמן לרקוד!

זקוקים להשכרת רמקולים? פנו אלינו עוד היום ונסייע.