היסוד 7, תל אביב

חניה חופשית

השכרת מערכת קולונה RCF EVOX 12

מערכת קולונה מוגברת של חברת המותג RCF מדגם EVOX 12. המערכת מהווה מערך הגברה שלם בעיצוב קולונה דקיק אלגנטי ויוקרתי המספק פיזור סאונד שווה לכל אורך החלל.

המערכת מתאימה כהגברה איכותית ללהקות והרכבים ,אירועים, מסיבות,כנסים, אירועי יוקרה ופרימיום ומשמשת כפתרון אלגנטי ביותר עם הספק סאונד מרשים ואיכות צליל גבוה ביותר.

המערכת מורכבת מ2 יחידות סאב בגודל 15 אינץ', 16 אלמנטים עליונים של 4 אינץ׳ ו2 טוויטר 1 אינץ׳.

1100

⁃ המחיר כולל מע"מ והינו עבור יום השכרה אחד. ציוד שיושכר ביום שישי, יוחזר ביום ראשון וייחשב כיום השכרה אחד.
⁃ המחיר עשוי להשתנות בהתאם לחגים ומועדים.
⁃ התמונה להמחשה בלבד.
ט.ל.ח

, , ,

החבילה כוללת

  • מערכת קולונה מוגברת RCF EVOX 12
  • כיסויים תואמים
  • 3 כבלי XLR 10M
  • 2 כבל Speakon
  • 2 כבל מתח
  • 2 מאריך חשמל 10 מטר

מפרט טכני

הספק : 2800 וואט RMS לזוג

גודל רמקולים : 16X4 + 2X1 אינץ׳ (לזוג)

גודל סאב : 15 אינץ׳ ליחידה

SPL מקסמילי : 130dB

חיבורים: XLR+PL

יש לכם שאלות על השכרת מערכת קולונה RCF EVOX 12?

מלאו את הטופס ונציג "ביט" יצור עימכם קשר בהקדם

לקוחות שקנו מוצר זה, אהבו גם:

LD

השכרת רמקול מוגבר LD Systems 12 BT

210

Untitled design (3)

השכרת זוג רמקולים 15׳ 4200 וואט RCF 915

530

Untitled design

השכרת סאב מוגבר Turbosound IQ 15B

280

hot_rod_front(2)

השכרת מגבר לגיטרה חשמלית Fender Deville

550

הרם את האירוע שלך עם רמקולים RCF EVOX 12 להשכרה: שחרר איכות סאונד עוצמתית

כשמדובר באספקת איכות צליל יוצאת דופן באירועים, בחירת הרמקולים משחקת תפקיד חיוני. רמקולי RCF EVOX 12 צברו מוניטין בזכות הביצועים המדהימים והרבגוניות שלהם. במאמר זה, נחקור את היתרונות של השכרת רמקולים RCF EVOX 12, נציג את יכולות הסאונד העוצמתיות שלהם ונסביר מדוע הם בחירה פופולרית עבור מארגני אירועים המעוניינים ליצור חווית אודיו סוחפת.

איכות צליל עוצמתית

השכרת רמקולים של RCF EVOX 12 מאפשרת לך לטבול את הקהל שלך בחוויית שמע עוצמתית. רמקולים אלו ידועים בשחזור הצליל הצלול שלהם, המספקים בס עשיר, טווח בינוני ברור ותדרים גבוהים וטהורים. עם הטכנולוגיות המתקדמות וההנדסה המדויקת שלהם, רמקולי RCF EVOX 12 מבטיחים שכל תו ומילה יישמעו בבהירות מרבית, ויוצרים אווירה כובשת לאירוע שלכם.

צדדיות כדי להתאים להגדרות אירועים שונים

רמקולי RCF EVOX 12 הם רב תכליתיים, מה שהופך אותם למתאימים למגוון רחב של הגדרות אירועים. בין אם אתם מארגנים הופעה חיה, מצגת ארגונית, קבלת פנים לחתונה או פסטיבל חוצות, הרמקולים הללו מתאימים לצרכים הספציפיים של האירוע שלכם. עם הגדרות מתכווננות לסביבות פנימיות או חיצוניות, רמקולי RCF EVOX 12 מספקים כיסוי ופיזור סאונד אופטימליים, ומבטיחים שכל פינה במקום תהיה מלאה באודיו באיכות גבוהה.

קלות שימוש והגדרה לאירועים ללא טרחה

השכרת רמקולים RCF EVOX 12 מציעה את היתרון של הגדרה ותפעול ידידותיים למשתמש. רמקולים אלו מתוכננים מתוך מחשבה על נוחות, ומאפשרים התקנה מהירה וללא טרחה. עם מודולי מגבר משולבים ופקדים אינטואיטיביים, אתה יכול להתאים בקלות את רמות הווליום, לכוונן עדין את הגדרות ה-EQ ולייעל את ביצועי הסאונד כך שיתאימו לאקוסטיקה של המקום. בין אם יש לך מומחיות טכנית או לא, רמקולי RCF EVOX 12 הופכים את תהליך ההתקנה לחלק ויעיל.

ניידות לאירועים בדרכים

רמקולי RCF EVOX 12 תוכננו תוך מחשבה על ניידות, מה שהופך אותם לאידיאליים לאירועים הדורשים התקנה ותקלות תכופות. רמקולים אלו כוללים עיצובים קומפקטיים וקלי משקל מבלי להתפשר על איכות הסאונד. עם ידיות משולבות ואביזרי תחבורה, ניתן להעביר רמקולים RCF EVOX 12 בקלות ממקום אירוע אחד למשנהו, ומאפשרים לך לספק איכות צליל יוצאת דופן בכל מקום בו מתרחש האירוע שלך.

תמיכה ומומחיות מקצועית

השכרת רמקולים RCF EVOX 12 מגיעה לרוב עם תמיכה מקצועית ומומחיות מחברות השכרה. הצוות המנוסה שלהם יכול לסייע לך בבחירת הגדרת הרמקולים המתאימה בהתבסס על דרישות האירוע שלך, כדי להבטיח שתשיג את חווית האודיו הטובה ביותר האפשרית. הם יכולים לספק הדרכה לגבי מיקום אופטימלי של רמקולים, תצורת מערכת ופתרון בעיות, ומאפשרים לך להתמקד בהעברת אירוע בלתי נשכח תוך השארת ההיבטים הטכניים בידיים מסוגלות.:

השכרת רמקולים RCF EVOX 12 לאירוע שלכם מספקת חווית סאונד עוצמתית וסוחפת לקהל שלכם. עם איכות הצליל יוצאת הדופן, הרבגוניות, קלות השימוש, הניידות והגישה לתמיכה מקצועית, רמקולי RCF EVOX 12 הם בחירה מצוינת לאירועים מכל הגדלים והסוגים. הרם את האירוע הבא שלך עם רמקולים RCF EVOX 12 להשכרה והבטח שכל תו ומילה יישמעו בדיוק, ומותיר השפעה מתמשכת על הקהל שלך.

טופס השכרה

השכרת מערכת קולונה RCF EVOX 12

לאחר השליחה, נציג BEAT ייצור איתכם קשר בהקדם האפשרי להשלמת ההזמנה ובירור הפרטים.