איך לבחור תאורה מתאימה לאירוע שלכם?

כאמור השכרת תאורה לאירועים איננה פעולה זניחה וכדאי להשקיע בה מחשבה. התאורה באירוע שלכם תיתן טון מיוחד ותגדיר את האווירה שאתם רוצים באירוע. לכן לפני שאתם רצים לשכור תאורה, כדאי מאוד להבין על איזה ערב מדובר – טקס רשמי, מסיבת שחרור, או אולי הרצאה? כמובן שכל אחד מהאירועים הללו מצריך היערכות שונה.

איך לבחור תאורה מתאימה לאירוע עם ריקודים

אם האירוע שלכם עיקר המהות שלו היא ריקודים כך שהוא נערך בחיק הטבע, אנו ממליצים על השכרה של תאורה צבעונית. תאורה מסוג זה תיתן לרחבת הריקודים גוונים רבים וצבע מיוחד, וממילא תחושה של כיף ושמחה. בשל כך למסיבות שמשלבות ריקודים ההמלצה שלנו היא לשכור סטנד בעל 4 פנסים שזזים על פי קצב המוסיקה. אפשרות אחרת היא לשכור תאורת דרבי הפועלת גם כן על פי קצב המוסיקה.

בהקשר זה יש לציין שאחד היתרונות המיוחדים של רוב הפנסים שאנו משכירים בביט הוא, שהם מתאימים את עצמם לפי הקצב של המוסיקה. היתרון הגדול בכך הוא שבמהלך הריקודים אנו יכולים להתמקד בכיף האמיתי במקום להתעסק כל רגע בתאורה. בטח אתם שואלים – איך התאורה יודעת להתאים את עצמה לקצב המוסיקלי?

התשובה היא שהפנסים מכילים בתוכם מיקרופונים, כך שישנה 'תקשורת' ישירה בין רחבת הריקודים לבין הפנסים. קצב המוזיקה נקלט במיקרופונים אלה והוא מזהה עליות, ירידות או הפסקות – ועל פיהן הוא מווסת את התאורה ברחבת הריקודים.

אירוע עם ריקודים הדורש תאורה הכללית

במקרים רבים הריקודים אמנם נוטלים חלק מרכזי, אך לבעלי האירוע יש תוכנית נוספת חוץ מהם. המשמעות היא שלא ניתן להסתפק אך ורק בתאורה הצבעונית שמתאימה בעיקר לרחבת הריקודים אלא יש צורך גם באור כללי סטנדרטי. מה עושים בסיטואציה כזו? האמת היא שבקשה כזו היא די נפוצה. באירועים כאלה אנו משלבים בין תאורה לבנה קבועה לבין תאורה צבעונית המתאימה לרחבת הריקודים. למעשה אלו שתי תאורות, אך מכיוון שהן באות בחבילה אחת הצעת המחיר שתקבלו תהיה משתלמת הרבה יותר.

במהלך תכנון האירוע חשוב לשים לב לכל הפרטים הללו. במידה והאירוע שלכם איננו מיועד לצעירים בלבד, או שבתוכנית הערב אין תכנים נוספים – תאורה כללית רגילה היא די הכרחית. במהלך האוכל, למשל, רבים מעדיפים תאורה רגילה כך שלא כדאי לשלול את האפשרות הזו על הסף.

איך לבחור השכרת תאורה לאירוע? רק עם חברת ביט!

השכרת תאורה לאירועים דורשת מחשבה רבה לכן כדאי שהחברה שמשכירה לכם את הציוד תעניק לכם את השירות הטוב ביותר. שירות טוב איננו מסתכם במסירת הציוד בלבד, אלא במתן מעטפת שלמה המסייעת ללקוח לקבל את המוצר הטוב ביותר שמתאים לאירוע שלו. כדי להגיע לתוצאה הזו יש צורך בייעוץ והכוונה מקצועיים מנותן השירות.

אצלנו בחברת ביט מתחייבים למתן שירות אדיב, מקצועי ואיכותי. מלבד העובדה שאנו מחזיקים בציוד איכותי העובר בדיקות וטיפול לפני מסירה ללקוח, אנו שמים דגש מיוחד על כל השלב שלפני ההשכרה. כך יוצא שהלקוח מקבל את כל מה שהוא צריך בשביל להגיע לאירוע שלו שקט ורגוע.

באתר שלנו תוכלו למצוא את כל הסוגים הרלוונטיים להשכרת תאורה לאירועים, ובמידה ואינכם מוצאים פנס מסוים או תאורה ספציפית שהייתם מעוניינים שיהיו באירוע שלכם – פנו אלינו, נבדוק האם הוא נוכח במלאי, ובמידה וכן – נשמח לספק לכם שירות!