הפקה של אירוע דורשת היערכות מוקדמת ומדויקת, שכן אירוע כולל מרכיבים רבים ומגוונים שמכריחים אתכם להיות הכי חדים שיש. כחלק מיצירת האווירה הכללית של האירוע יש להתייחס כמובן גם בחירת ציוד הגברה לאירוע – דרכו תוכלו לדבר אל הקהל ובאמצעותו תפעילו את המוסיקה האהובה עליכם. בנוסף וודאי תרצו לדאוג לנושא התאורה שמשפיע אף הוא באופן ישיר על האווירה של האורחים באירוע. 

במקרים רבים בעלי אירוע זקוקים לציוד נלווה נוסף, כמו מקרנים ומסכים, גנרטורים וציוד קריוקי. בכל המצבים הללו יש ליצור קשר עם חברה מקצועית העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים ולבחון האם היא תוכל לספק לכם את המוצרים הנדרשים. במאמר הבא נתייחס בקצרה למספר דגשים חשובים שכדאי לשים אליהם לב בבואכם לשכור ציוד הגברה לאירוע.

טיפ ראשון לבחירת ציוד הגברה לאירוע – התאמת הציוד לאירוע שלכם

רוב האנשים אינם בקיאים בתחום ההגברה כך שההבדלים בין הדגמים השונים לא אומרים להם הרבה. חשוב לדעת שכל דגם שמוצע לכם באתר שלנו הוא בעל מרכיבים ומאפיינים שונים. יש מוצרים המתאימים יותר לחלל פתוח ויש מוצרים המתאימים לחלל סגור.

ציוד הגברה לאירוע כולל מספר תתי תחומים שכל אחד מהם נדרש לצורך אחר. השכרת מיקרופונים נדרשת ברוב מוחלט של האירועים, בעוד השכרת ציוד ל-DJ איננה נצרכת בהכרח בכל אירוע. בשל כך השכרה של מוצר כמו מיקסר Pioneer DJM 900 Nexus 2 ככל הנראה לא תהיה רלוונטית עבור אותם בעלי אירועים.

טיפ שני לבחירת ציוד הגברה לאירוע הגדירו תקציב מראש

במרבית האירועים התקציב משחק תפקיד מרכזי בארגון האירוע והפקתו. בשל העובדה שהפקת אירוע דורשת הוצאות כספיות רבות ממגוון תחומים, אנו ממליצים להגדיר את התקציב שאתם מקצים לטובת ציוד הגברה לאירוע מראש.

כפי שציינו בחירת ציוד הגברה לאירוע מורכבת מתחומים שונים – מהגברה, דרך תאורה ועד מסכים ומקרנים. חשבו היטב אילו מוצרים אתם צריכים לאירוע שלכם והגדירו טווח תקציב לכל קטגוריה, זה עשוי לסייע לכם מאוד בסינון מוצרים רבים שאינם רלוונטיים עבורכם.

טיפ שלישי לבחירת ציוד הגברה לאירוע – בצעו סקר שוק והשוואות מחירים

השכרת ציוד הגברה לאירוע מביאה בכנפיה מגוון עסקים רחב מאוד המציע את שירותיו. בתוך ים החברות הרבות אנו מציעים לכם לעשות קצת סדר בתחום. התקשרו למספר חברות המציעות את שירותיהן, בקשו מהן הצעות מחיר, בדקו האם הן מציעות חבילות מוזלות עבור השכרה של מגוון תחומים והשוו בין המחירים השונים.

כאן המקום להעיר שלא כדאי להתפתות ללכת אחרי החברה הזולה ביותר. פעמים רבות מחיר נמוך מדי מעיד על טיב סחורה נמוך ובלתי איכותי, וכן על תחזוקה לקויה של המכשירים שעלולה לגרום לתקלות פתאומיות במהלך האירוע שלכם. אנו מציעים לבחון היטב מה החברה מציעה בסל השירותים שלה, האם הם בודקים את המוצרים בצורה עקבית לפני מסירה ללקוח ומה תחום האחריות שהם לוקחים על גבם במידה של תקלה או פגם במוצר.

טיפ רביעי לבחירת ציוד הגברה לאירוע – בדקו המלצות קודמות

להכיר חברה מאתר אינטרנט זה מעט מורכב, שכן המדד האמיתי לאמינות החברה ומקצועיותה הוא בשטח, בזמן אמת. בשל כך רבים שואלים: כיצד נוכל לדעת באיזו חברת השכרה לבחור?

ההצעה הטובה ביותר היא לקבל דיווח מ'כלי ראשון', כלומר מלקוחות קודמים של החברה. אם אתם מכירים בן משפחה או חבר ששכרו את שירותיה של החברה, הרי שמדובר על מתן הדיווח הטוב והאמין ביותר. יחד עם זאת, גם אם אינכם מכירים ישנן דרכים נוספות לקבל מידע על חברת ההשכרה. היכנסו לאינטרנט ולפורומים השונים, בדקו האם החברה קיבלה המלצות מלקוחות אובייקטיביים ומה רמת האמון לה היא זוכה בקרב הלקוחות.

טיפ חמישי לבחירת ציוד הגברה לאירוע עמידה בלוחות זמנים

כל בעל אירוע רוצה שהאירוע שלו יפעל בצורה אופטימלית, ללא עיכובים, ללא תקלות פתאומיות ובלי ארגונים מהירים בדקה ה-90. בשל כך ההמלצה שלנו היא לקבל את המוצרים שלכם מבעוד מועד ולא לחכות ליום האירוע עצמו. גם אם השכרה מוקדמת תגבה מכם עוד כמה שקלים, אנו סבורים שהיערכות מוקדמת נותנת ביטחון ורוגע נפשי, ופעמים רבות היא אף נכונה מבחינה טכנית ומעשית.

בהקשר לנקודה זו אנו ממליצים לבדוק עם נותן השירות האם הוא מסוגל לעמוד בלוח הזמנים שלכם, וכן האם הוא מגביל אתכם מבחינת משך תקופת ההשכרה. בדיקות מוקדמות של תחומים אלה עשויות לתת לכם מבט שלם וכולל יותר על נותן השירות.

טעימה ממוצרי ההגברה שלנו

שם המוצר: פרטים נוספים: מחיר ליום השכרה:
השכרת רמקול מוגבר Protech 400W עוצמה: 400W

גודל: 12 אינץ׳

SPL מקסימלי: 129db

כניסות: XLR

משקל: 21 ק״ג

160 ש"ח
השכרת זוג רמקולים 15׳ 2800 וואט RCF 715 עוצמה: 1400W לכל רמקול

גודל רמקול: 15 אינץ'

SPL מקסימלי: 130dB

משקל: 19.6

420 ש"ח
השכרת סט הגברה זוג טופים RCF וזוג סאבים 2 רמקולים RCF 315

כיסויים לרמקול

2 סאבים Beta 3

סטנדים מגשרים בין הסאבים לרמקולים

5 כבל XLR

4 כבל מאריך שחור

מפצל

ארגז נשיאה לכבלים

720 ש"ח
השכרת סאב מוגבר 15׳ Beta 3 800W עוצמה: 800 וואט (פיק)

גודל: 15 אינץ׳

SPL מקסימלי: 125dB

כניסות: XLR

משקל: 34 ק״ג

220 ש"ח