כאשר סוגרים אירוע עם אולם אירועים מקצועי, לרוב הצורך לבחור ציוד תאורה לאירוע איננו קיים. החיסרון באפיק זה הוא ברור – העלות שתשלמו תהיה גבוהה מאוד. עבור אירועים שונים רבים מהאנשים בוחרים ללכת בדרך זולה יותר ולא פחות איכותית – בחירת ציוד תאורה לאירוע באופן עצמאי. ציוד תאורה לאירוע איננו פן זניח באירוע, ופעמים רבים בעלי אירועים משקיעים המון מחשבה בסידור השולחנות, באיכות המנות המוגשות לאורחים ובעיצוב הכללי של מקום האירוע, אך מכיוון שהתאורה 'הוזנחה' החוויה של משתתפי האירוע הייתה פחות טובה.

לאיזה אירועים נהוג להזמין תאורה? האמת היא שאין לכך נוסחה מדויקת, אך לרוב בחירת ציוד תאורה לאירוע תתרחש באירועים כמו חתונה, בר/בת מצווה, ברית וכל אירוע אחר רב משתתפים. מכיוון שלכל אירוע כזה יש סוג אחר של סגנון ו'אווירה', קיימת חשיבות רבה לבחירת ציוד תאורה נכון ומתאים. אז מה עוד כדאי לדעת על בחירת ציוד תאורה לאירוע? בשורות הבאות ניגע במספר נקודות חשובות שכדאי להכיר לפני שאתם רצים לסגור עסקה.

מה חשוב לדעת על בחירת ציוד תאורה לאירוע?

ישנם פרטים רבים במהלך ארגון האירוע שתוכלו לבצע בעצמכם, ללא צורך בחברה מקצועית. אולם בכל הקשור לתחום התאורה אנו ממליצים בחום להתייעץ עם חברה מקצועית שתתן לכם שירות מקיף ופרקטי. בכדי שהחברה תוכל להתאים את סוג התאורה האידאלי לאירוע שלכם, חשוב שתדעו כמה שיותר פרטים מקדימים על האירוע שלכם. חלק מהפרטים הללו הם סטנדרטיים וחלק מפותחים יותר.

לצורך העניין, כדאי מאוד לדעת היכן האירוע שלכם יתקיים, מה יהיה האופי שלו, מה תהיה כמות האורחים ומהו טווח הגילאים. כמו כן חשוב לדעת האם במקום האירוע קיימת עמדה מרכזית / רחבת ריקודים הזקוקה לתאורה. ככל שתדעו יותר פרטים על אופי האירוע שלכם כך תוכלו לקבל את הציוד האופטימלי לאירוע שלכם. בכל אופן, גם אם אינכם יודעים פרטים רבים על האירוע, צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם ליצור תמהיל מדויק שישלב חיסכון כלכלי ומקסימום איכות.

אירוע בפנים או בחוץ? – בחירת ציוד תאורה לאירוע

היבט חשוב נוסף שכדאי לבחון הוא, האם אתם הולכים לערוך אירוע פנים או אירוע חוץ. נתון זה חשוב מאוד לבדיקה לפני שאתם בוחרים בתאורה ספציפית. על סמך המקום בו האירוע שלכם ייערך ישנם שיקולים חשובים שכדאי לכם לבחון.

אם האירוע שלכם בחוץ, קחו בחשבון את נושא מזג האוויר. התאורה בה אתם משתמשים אמורה להיות עמידה למצבי מזג האוויר השונים, ובמידה שלא – בדקו האם אתם צריכים לכסות חלק מהתאורה. במידה ויש להגן על התאורה שלכם, אנו ממליצים להגיע עם אוהלים או כל סוג מחסה אחר.

היערכות לוגיסטית מוקדמת – הכרחי!

כמו כן, עליכם לבחון מספר דברים נוספים: איפה אתם מתכוונים לחבר את התאורה? האם יש שקע קרוב מספיק למקום שבו אתם מתכננים להציב את התאורה? האם יש במקום שקעים חיצוניים? האם אתם יכולים להשתמש בשקעים שבמקום עצמו, או שתצטרכו גנרטור? את כל השאלות הללו כדאי לקחת בחשבון כדי שהתאורה שלכם תפעל באופן תקין.

בדיקות נוספות שאנו ממליצים לבצע הן: האם תצטרכו להביא או להשתמש באמצעי מסוים כדי לתלות את התאורה? האם חברת ההשכרה מספקת את האמצעים לכך וכן את העיצוב וההתקנה של התאורה? אם לא, תצטרכו לברר אם המקום עצמו מספק זאת, או שמא האחריות מוטלת עליכם. חשוב לדעת איך התאורה הולכת להיות תלויה ומעוצבת בתוך החלל הכללי.

בחירת ציוד תאורה לאירוע – ביט ציוד לאירועים

כאמור, קביעת צרכי התאורה והשכרת ציוד התאורה היא היבט חיוני בתכנון כל אירוע, גדול כקטן. בחירת ציוד תאורה לאירוע שנעשה בקפידה קובע את האווירה באירוע, וציוד תאורה נכון הוא הכרחי על מנת לרכז את כל מרכיבי ההצלחה יחד.

אז במידה ואתם עומדים לקראת בחירת ציוד תאורה לאירוע, אנו נשמח לעמוד לשרותכם בכל הקשור להליך זה. החל ממתן ייעוץ מקצועי והתאמה של דגמי תאורה ספציפיים לאירוע שלכם, ועד אספקת התאורה עצמה במועד שסוכם מראש. אנו ממליצים לעמוד בקשר עם המומחים שלנו ולבדוק האם קיים מבצע על השכרת מספר מוצרים, וכן האם ישנם אמצעי תאורה מומלצים להשכרה. לכל שאלה וקבלת מידע נוסף, מוזמנים ליצור איתנו קשר בהקדם!