עומדים לקראת אירוע מרגש של חתונה, בר מצווה או כל אירוע אחר? בין מכלול הדברים אליהם כדאי להתייחס אל תשכחו להתייחס גם להשכרת הגברה ותאורה לאירוע. מערכות אלו הן מערכות חיוניות לכל אירוע, ובאופן מיוחד לאירועים שמתרחשים בחלל פתוח. מקומות אלה מאופיינים באקוסטיקה בעייתית הדורשת שירותי הגברה איכותיים, ופעמים רבות מאופיינים גם בראות לקויה – מצב הדורש השכרה של ציוד תאורה איכותי, מה שאומר שעליכם לדאוג גם להיבט הזה.

הפקת אירוע כמו חתונה או אירוע חד פעמי אחר דורשת היערכות מוקדמת ורצינית. אינכם רוצים להגיע למצב של תקלות פתאומיות באמצע האירוע החשוב בחייכם. כדי להימנע ממצב כזה במאמר הבא נפרוס עבורכם מספר היבטים חשובים שכדאי לבחון לפני שאתם שוכרים את שירותיה של אחת מחברות ההשכרה.

התאמת ציוד ההגברה לחתונה

אחד האתגרים הגדולים בבחירת ציוד הגברה ותאורה לחתונה ואירועים הוא להצליח לבחור את הציוד הנכון ביותר לאירוע שלכם. לא רבים יודעים אילו מערכות מתאימות לחתונה בשטח פתוח ואילו מתאימות לחתונה בשטח סגור. למען האמת, מרבית האנשים שאינם עוסקים בתחום באופן ישיר אינם בקיאים במרבית הפרטים שקשורים לתחום ההגברה והתאורה, כך שאנו ממליצים בחום להתייעץ עם בעל מקצוע לפני ביצוע העסקה.

כשמדברים על 'ציוד הגברה' בדרך כלל מתכוונים למיקרופונים, מיקסר סאונד ורמקולים מוגברים איכותיים. מטבע הדברים הקטגוריות הללו מכילות מספר דגמים עצום כך שכל דגם מתאים לשימוש אחר ולצורך אחר, ועליכם לדעת מה ההבדל בין הדגמים השונים. בכדי להפיק אירוע מושלם מבחינת הגברה אנו מציעים להיעזר בכלל המרכיבים הללו, מרכיבים שיהפכו את האירוע שלכם למהנה ואיכותי בכל הקשור לאווירה הכללית.

הגברה ותאורה לחתונה ואירועים – באיזו חברה לבחור?

חיפוש מהיר בגוגל יגלה שישנן חברות רבות שמציעות את שירותי ההגברה והתאורה שלהן לטובת אירועים. אלא שבין ים החברות השונות הלקוח עלול ללכת לאיבוד. כיצד אם כן בוחרים בחברת הגברה מקצועית וטובה?

  1. אספו המלצות קודמות ממשפחה ומכרים 

למעשה ההמלצה הטובה ביותר היא לקבל כמה שיותר המלצות מלקוחות קודמים של החברה. ככל שתאספו כמות גדולה יותר של חוות דעת על טיב המוצרים של החברה ועל אופי השירות שלהם, כך הוודאות שלכם לגבי החברה תהיה גדולה יותר.

  1. חפשו חוות דעת באינטרנט

אפשרות נוספת שמומלצת גם כן היא לחפש חוות דעת של לקוחות אובייקטיבים על החברה. המלצות כאלו תוכלו לאסוף מפורומים ואתרים שונים בהם לקוחות משתפים על החוויה האישית שלהם עם נותן השירות.

  1. עמידה בזמנים

אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת נותן שירות הוא היכולת שלו לעמוד בלוח הזמנים שלכם. בסופו של יום, אירוע שאתם מפיקים צריך להתנהל בצורה מסודרת עם היערכות מוקדמת מראש. העריכו כמה זמן מראש תרצו לקבל את המוצרים מראש, ובדקו עם חברת ההשכרה האם היא מתחייבת לספק לכם את המוצרים בתאריך זה.

  1. בדקו מחירים

לרוב לקוחות מחפשי להוציא כמה שפחות כסף מיותר, ובצדק. יחד עם זאת כדאי לדעת שמחיר זול באופן חריג איננו אומר בהכרח שמדובר על העסקה הטובה ביותר. פעמים רבות מחיר זול מעיד על טיב הסחורה, ואם אינכם מכירים את ההבדלים בין החברות והדגמים השונים אתם עלולים למצוא את עצמכם עם סחורה שאיננה מספיקה לאירוע שלכם. לכן בהקשר זה אנו מציעים להיות מאוזנים – גם אם מצאתם חברה המציעה מחיר משתלם, בקשו מאיש מקצוע את חוות הדעת על מפרט המוצרים.

  1. האם ישנן חבילות מיוחדות?

חברות שעוסקות בהשכרה של הגברה ותאורה לחתונה ואירועים פעמים רבות מציעות חבילת השכרה במחיר מיוחד. אנו ממליצים לבחון בין החברות השונות האם הן מציעות חבילה שכזו ומה היא כוללת בתוכה. פעמים רבות גם אם הצעת המחיר על יחידה בודדת גבוהה בחברה אחת מחברה אחרת, בהשכרה של 'חבילה' אתם עתידים לגלות שהמחיר שלה יכול להיות דווקא משתלם יותר.

ציוד הגברה ותאורה להשכרה – הדגמים האהובים!

בין מגוון הפריטים שעומדים לרשותכם באתר נציג בטבלה הבאה טעימה של הדגמים האוהבים על הלקוחות שלנו. במידה ואתם מחפשים לשכור תותח קרניים או חגורת הגברה מדונה למשל ולא מצאתם אותם בטבלה – אל תתייאשו. פתחו את האתר המלא שלנו וחפשו אותם בקטגוריה הנכונה.

שם המוצר: פרטים נוספים: מחיר ליום השכרה:
השכרת רמקול מוגבר RCF800W  עם מיקסר גודל רמקול: 15 אינץ׳ עוצמה: 800W PEAK

 משקל: 17.1 קילו

230 ש"ח
השכרת מיקסר 12 ערוצים Yamaha החבילה כוללת:

קייס למיקסר

כבל מתח למיקסר

כבלי XLR לפי הצורך

180 ש"ח
מיקרופון SHURE SM58 מיקרופון דינמי חד-כיווני (cardioid)

תחום היענות תדרים: 50-15,000 הרץ

חיבור המיקרופון: XLR

70 ש"ח
השכרת אפקט לד דרבי עוצמה: 50 וואט לד

צבעי הקרניים: RGBW (אדום, ירוק, כחול ולבן)

מצבי שליטה: לפי קצב המוזיקה, אוטומטי, DMX

80 ש"ח
השכרת גרילנדות (שרשרת מנורות) באורכים שונים אורך גרילנדה: 10, 25, 50 מטר (כל 1 מטר מנורה)

עוצמת כל נורה: 40W (ליבון או צבעוני) ו-60W (פחם)

סוגי נורות: ליבון (לבן חם), צבעוני ופחם

75 ש"ח
השכרת זוג פרוז׳קטורים על סטנד עוצמה: 50 וואט לד (כל אחד)

גוון אור: לבן חם

90 ש"ח

 

מתלבטים איזו חבילה אתם צריכים? – ביט ציוד לאירועים

אנו סבורים שהשכרה של ציוד לאירועים איננה רק שירות טכני של מסירת הציוד הנדרש ללקוח. בחברתנו מציעים ללקוח מעטפת שלמה של ליווי וייעוץ עד האירוע ובמהלכו. יש לקוחות המגיעים עם רקע קודם ומבקשים דגמים ספציפיים, ויש לקוחות שאינם מגיעים עם רקע קודם וזקוקים להדרכה והתאמה של הציוד לאירוע האישי שלהם. 

צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם לכל שאלה ובקשה. אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם.