יום הולדת? קריוקי? לא מוותרים על השכרת מקרן ומסך בתל אביב

בכל אירוע חייבים בעלי האירוע לדאוג למעטפת הטובה ביותר בשביל להוציא לפועל את תוכנית הערב. באירועים רבים כמו בר מצוות או חתונות, וכמובן באירועי קריוקי וימי הולדת, נעשה שימוש רב במקרנים ומסכים. פעמים רבות המשפחה או בעלי האירוע עמלו ימים רבים על הכנת מצגת או סרט וכעת הם מעוניינים להקרין אותו בצורה מקצועית ואיכותית על מסך גדול. 

גם במפגשים חברתיים בהם רוצים להקרין משחק כדורגל או כדורסל באיכות גבוהה נעשה שימוש במקרנים ומסכים. עבור האנשים שזקוקים לפתרון הזה באופן חד פעמי ולא בצורה תדירה – השכרת מקרנים ומסכים בתל אביב מהווה פתרון מושלם וחסכוני.

רבים שואלים אותנו כיצד הם יכולים לדעת איזה מקרן ומסך מתאימים לאירוע שלהם. הלקוחות שלנו כמובן זוכים לשירות מלא בו הם מקבלים את המוצר שמתאים לאירוע הספציפי שלהם, ובכל זאת נציין עבורכם מספר שאלות שיעזרו לכם לקבל הערכה כללית ומיקוד.

השכרת מקרן ומסך בתל אביב – מה כדאי לשאול את עצמכם?

כדי לדעת איזה מקרן להשכרה אתם צריכים, עליכם לבחון מספר פרמטרים:

  1. כמות האנשים שתשתתף באירוע.
  2. האם האירוע יתקיים במקום מואר או במקום בו ניתן יהיה להחשיך את החלל בזמן ההקרנה.
  3. מה אנחנו מעוניינים להקרין: מצגת, תמונות רצות, טקסט עבור הרצאה, רקעים יפים או סר באיכות גבוהה? פעמים רבות ההיערכות בהתאם לצורך הספציפי משתנה.
  4. האם אתם מתכננים לבצע את ההקרנה במקום סגור או פתוח?

כמות גדולה דורשת היערכות שונה

השאלות הללו הן למעשה השאלות העיקריות שעוזרות לנו לקבל תמונה מלאה לגבי האירוע שלכם. למה חשוב לנו לדעת כמה אורחים עתידים להיות באירוע? מסיבה פשוטה: ככל שכמות המשתתפים גדולה יותר, כך יש צורך להיערך עם מקרן בעל עוצמת הארה גבוהה יותר. אם מספר המשתתפים באירוע קטן, בסדר גודל של 20-10 אנשים, הרי שעוצמת ההארה לא חייבת להיות גבוהה, ונוכל להתאים לכם מקרן של 1,500 אנסי, במידה ומקום האירוע יוחשך.

במידה ומספר המשתתפים גדל בצורה משמעותית הרי שהמקרן הנ"ל כבר לא מספיק ויש צורך לבצע את ההקרנה עם מקרן הרבה יותר עוצמתי, כמו למשל מקרן של 2,700 אנסי. באופן כללי צריך לדעת שאירוע שמתבצע בשטח פתוח וכן אירוע בעל מספר משתתפים גדול, זקוקים למקרן בעל עוצמה רבה יותר.

מסך הקרנה להשכרה בתל אביב – האם הוא הכרחי לכם?

נתחיל בשאלה פשוטה: מהו מסך להקרנה? למעשה מסך מעין זה מהווה יריעה לבנה המגיעה בגדלים שונים ומאפשרת להקרין על גביה תמונה, סרטון או מצגת. רבים מהאנשים חושבים שהם יוכלו לחסוך את כסף השכירות של מקרן בכך שיקרינו את הסרטון שלהם על גבי קיר או ווילון. יש לדעת שפתרונות מעין אלה לעולם לא משתווים למסך הקרנה איכותי אותם תשכרו מחברה מקצועית. פתרונות חסכניים מעין אלה תמיד באים על חשבון איכות התמונה והסרטון שתציגו.

אמנם, במידה ויש לכם קיר לבן וחלק לגמרי או אפילו שמשונית לבנה שאותה תוכלו לתלות על הקיר כמו שצריך, ייתכן ותוכלו לוותר על שכירות מקרן. כמובן שאינו דומה סרטון שמוצג על גבי מסך ייעודי להקרנה לסרטון שמוצג על גבי קיר, ובכל אופן – הדבר תלוי בכם. בסופו של דבר השכרה של מסך מסתכמת בכמה עשרות שקלים, כך שלא בטוח שכדאי לאלתר פתרון כאשר אתם יכולים לקבל את החבילה המושלמת במחיר מעט יותר יקר.

מסך הקרנה להשכרה, השכרת מסך הקרנה בתל אביב

כמובן, לא מספיק רק לבחור את המקרן הראוי עבורכם אלא לוודא שאכן יש לכם את ההיערכות להעמיד מקרן ומסך הקרנה. אז מה צריך לוודא? האמת, לא יותר מדי…

כשאתם שוכרים מקרן חשוב לוודא שיש לכם כ-5 מטרים מרחק בין מסך ההקרנה לבין המקרן עצמו. לכן אנו ממליצים לקחת בחשבון את המיקום של המקרן ולוודא שאכן חלל החדר מאפשר לכם להציב את המקרן והמסך במרחק ראוי. אגב, יש לציין שאם אתם זקוקים לסטנד למקרן או לשולחן נוח שתוכלו למקם עליו את המקרן, תוכלו לשכור גם את הפריטים הללו אצלנו.

נקודה חשובה לציון נוספת היא נושא ההגברה. אנשים רבים נוטים לחשוב שאם הם שכרו מקרן איכותי ומסך גדול ומרשים – הרי שגם נושא הסאונד יבוא על מקומו בשלום. אולם האמת היא שאין שום קשר בין הקרנת תמונה איכותית לבין איכות השמע ועוצמתו. אם אתם מעוניינים שהקהל שלכם ישמע את המוסיקה או הדיבורים שאתם מתכננים להקרין על המסך, אנו ממליצים לכם בחום לשכור הגברה שתתאים לאירוע שלכם. כאשר תשכרו סל מוצרים תוכלו גם ליהנות מהוזלת מחירים משתלמת.

מושגי חובה שעליכם לדעת על השכרת מקרן בתל אביב

לומנס / אנסי – כשמדברים על המושגים האלה למעשה מתכוונים למידת עוצמת ההארה של נורת המקרן. ככל שמספר הלומנס / אנסי יהיה גבוה יותר – כך המקרן יהיה חזק יותר, יציג תמונה איכותית יותר, ויתאים את עצמו לתנאי אור מורכבים ולכמות רבה של משתתפים.

רזולוציה – לרזולוציה ישי משמעות רבה לאיכות התמונה. ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, בהתאם לכך איכות התמונה גבוהה יותר. יש לדעת שהרזולוציה הגבוהה ביותר היא: 720*1820

כבל VGA – כבל זה למעשה הוא כבל די ישן, אך בפועל הוא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. תפקיד הכבל הוא להעביר את התצוגה ממקור המידע אל המקרן.

כבל HDMI – זהו כבל חדשני ואיכותי יותר, שתפקידו להעביר למקרן גם שמע וגם תמונה ברמה גבוהה.

השכרת מקרן, מקרן להשכרה בתל אביב

השכרת מקרן בתל אביב איננה חייבת להיות פעולה מסובכת. אצלנו, בחברת ביט – השכרת ציוד לאירועים, מספקים לכלל לקוחותינו את מיטב החברות האיכותיות והמובילות כיום בשוק. כל המקרנים ומסכי ההקרנה שאנו מחזיקים מגיעים מתוצרת איכותית, ובמקביל אנו דואגים לבצע בקרות איכות ולוודא שהלקוחות שלנו מקבלים את המוצרים הטובים ביותר. חברת ביט שמה לעצמה יעד: לספק את המוצרים הטובים ביותר, באיכות הגבוהה ביותר, ובשירות הטוב ביותר!

לכל שאלה, ייעוץ ובקשה אתם מוזמנים לפנות אלינו במהלך שעות הפעילות של החברה, או להשאיר לנו הודעה באתר עם תיאור הבקשה שלכם – אנו כבר נדאג לחזור אליכם בהקדם.