מתכננים אירוע? לא יודעים מאיפה לארגן את כל הציוד הנדרש? זקוקים להכוונה מקצועית צמודה? חברת ביט – השכרת ציוד לאירועים תשמח לעמוד לשירותכם.

חברת ביט עוסקת מזה שנים רבות בכל מה שקשור לאירועים, ובעיקר בנתינת מעטפת מושלמת לחוויית אירוע גבוהה. בין אם מדובר על אירוע משפחתי מצומצם, בין אם מדובר על קריוקי או מסיבת יום הולדת – את האמצעים להפיק את האירוע שלכם בצורה אידאלית אתם חייבים לחפש. במאמר הבא נסקור מעט מהשירותים שאנו מספקים, ייתכן מאוד ואחד מהם ואולי אפילו כמה מהם יענו על הצורך שלכם.

השכרת רמקולים בתל אביב

אחד מתחומי ההשכרה המבוקשים בחברתנו הוא השכרת רמקולים לאירועים קטנים וגדולים. אצלנו בביט – השכרות ציוד לאירועים, ניתן לשכור רמקולים מוגברים באיכות הגבוהה ביותר. חלק מנהלי המקצועיות והבטיחות שלנו מחייבים לערוך בדיקה מקיפה לרמקולים שיוצאים ללקוח, הן לפני השימוש והן לאחר השימוש – זאת על מנת שהלקוח הבא יוכל לקבל את המוצר השלם ביותר.

מי שישכיר רמקול אצלנו יקבל בנוסף סטנד מקצועי שמבחינה מקצועית מגביר את איכות הסאונד על פי התאמת הרמקולים לגובה האוזניים של הקהל. מלבד זאת, כל השכרה של רמקול מגיעה כמובן עם כבל המתאם בין המחשב, הפלאפון או הנגן שלכם לרמקול, כך שהתפעול הופך להיות פשוט למדי.

רבים שואלים אותנו: יש באתר דגמים כל כך רבים, איך אנחנו יכולים לדעת מהו הדגם שמתאים לאירוע שלנו?

תשובה ספציפית לשאלה זו תוכלו לקבל בשיחה ישירה מולנו, ובכל זאת נציין עבורכם מספר שאלות שעליכם לשאול את עצמכם. שאלות אלו יוכלו להקנות לכם מבט יותר רחב על התחום.

  1. כמות אנשים – כמה אנשים צפויים להיות נוכחים באירוע?
  2. מיקום האירוע – האם האירוע עתיד להתקיים בשטח סגור או פתוח?
  3. גדול או קטן? – במידה ומדובר על שטח סגור, מה גודל השטח שלו?
  4. מטרה ההשכרה – מה המטרה שלשמה אתם מתכוונים לשכור רמקול: שירי רקע, מסיבה, קריוקי, הרצאה?

שאלות מעין אלו ועוד יסייעו בידינו להתאים לכם את הרמקול שהכי יתאים לאירוע שלכם. לצורך העניין, במידה והאירוע שלכם יתרחש בשטח פתוח ועתידים להשתתף בו כ-30 אנשים, הרמקול שנתאים לכם יהיה בסדר גודל של כ-500 וואט.

השכרת מיקסרים בתל אביב

לא, לא מדובר על "מערבל מזון", אלא על מכשיר שמשלב סוגי קולות שונות ומצליח לנתב אותם באופן כזה שאתם תשלטו על איכות הקול והצליל.

המיקסר, שזוכה לשמות נוספים רבים (מערבל אותות, פלטת אמנם ומיקסר סאונד), מתפקד למעשה כלוח פיקוד השולט על מערכת ההגברה השונות. אל המיקסר אנו מחברים מיקרופונים, נגנים ורמקולים וכן עוד מוצרי הגברה רבים. באמצעות ריכוז כל ציוד ההגברה למוקד אחד, יכול המיקסר לשלוט על כל מוצר באופן אישי על ידי ערוץ נפרד.

מי שעושה שימוש רב עם הגברה וזקוק לכניסות רבות, המיקס הוא מוצר חובה עבורו. מלבד זאת, הוא מספק נוחות מקסימלית בשליטה שלכם על מערכת ההגברה. הודות לתכונותיו המופלאות, המיקסר יוכל לשמש אתכם למגוון שימושים: הופעות, הרצאות, הצגות, מסיבות, הקלטות ועוד. ובקיצור, אם אתם מעוניינים להשיג שליטה מלאה על האירוע שאתם מנהלים, המיקסר הוא מוצר חובה עבורכם.

השכרת סאבים בתל אביב

מה ההבדל בין סאב וופר לרמקול רגיל? האמת היא לא הרבה, מלבד העובדה שסאבו וופר מומחה בכל מה שקשור לתדרים הנמוכים בהוצאת הסאונד, או אם תרצו בקיצור – "בסים". במידה והאירוע שלכם עתיד להתקיים במקום סגור או בשטח פתוח, אנו ממליצים להוסיף לסל המוצרים שלכם גם את הסאב וופר, מכשיר שמוסיף המון לאירוע ומדגיש בצורה מדהימה את איכות הצליל והאווירה באירוע.

מכיוון שסאב וופר הוא חלק מהותי מעולם השכרות הציוד לאירועים, באירועים רבים ובאולמות רבים תוכלו למצוא את המכשיר הזה. הסאב וופר מתאים בעיקר לאירועים בסדר גודל בינוני עד גדול. אז במידה ובחרתם לערוך את האירוע שלכם במקום סגור כמו מועדון, בית או אולם אירועים ואתם בונים לכם ערכה מושלמת לאירוע מושלם – אל תשכחו לקחת בחשבון השכרה של סאב וופרים, מכשיר שישדרג את האירוע שלכם פלאים מבחינת סאונד.

השכרת ציוד ל-DJ בתל אביב

בעלי חוש מוזיקלי? רוצים להעביר אירוע שלם בעצמכם במקום לשכור שירות של DJ? השכרת ציוד ל-DJ יכולה להיות אופציה מושלמת עבורכם.

תשלום לדיג'יי כרוך בהוצאה לא קטנה, ורבים מעוניינים בין משיקולים כלכליים ובין מסיבות אחרות להעביר בעצמם את האירוע. אלא שבעיה עומדת בפניהם – אין להם את הציוד הנדרש, כך שכישרון בלבד לא כל כך עוזר להפקת האירוע. עבור אותם אנשים חברת ביט – השכרות ציוד לאירועים, פיתחה את המודל המדהים: השכרת ציוד לדיג'יי. הפלטפורמה הזו מאפשרת לכם סך אמצעים מרהיב, כך שגם תקבלו את הכלים לנהל את האירוע מבחינת מוזיקה וגם תצליחו להוביל את האירוע בשטח בצורה חופשית ועצמאית.

דיג'יי ללא עמדה מקצועית ומסודרת איננו דיג'יי. הסיבה לכך פשוטה, המוזיקה שעליה אתם אחראים עלולה שלא להישמע היטב ללא האמצעים המוכשרים לכך. כשאנו מנהלים את קצב השירים באירוע אנו מוכרחים להיות מסוגלים להעביר בין שיר לשיר בצורה מהירה, לשמור על כך שהמעבר בין השירים יהיה נעים לאוזן, ובקיצור – לשדרג את האירוע. לפעמים על פי הרגשת הקהל נרצה לקצר שיר או להאריך אותו, ולפעמים אפילו לעשות 'מיקס' בין שירים שונים – את כל הפעולות הללו ניתן לעשות בצורה מקצועית על ידי ציוד דיג'יי.

אז במידה ואתם מחפשים ציוד דיג'יי להשכרה, חברת ביט – השכרת ציוד לאירועים, עשויה להיות הכתובת המושלמת עבורכם.