את השכרת הציוד לאירוע בים אפשר לחלק לשני חלקים, החלק הראשון הוא החלק הבסיסי והקלאסי כמו השכרה של כלי אוכל, השכרה של שולחנות, כיסאות ועוד והחלק השני הוא כל מה שקשור למכשור חשמלי כמו ציוד לתאורה, ציוד הגברה, גנרטור ועוד.

השכרת ציוד לאירוע בים דורשת מיומנות וניסיון ושילוב בין ציוד בסטנדרט גבוה לבין התנאים שמכתיב חוף הים מתוך שימת דגש ומתן פתרונות ייחודיים בהתאם לאופי האירוע, למספר האנשים לתנאים הייחודים של המיקום ועוד.

במאמר זה נדון בהשכרת ציוד לאירוע בים, נסקור את הציוד הנדרש לארגון אירוע בים ונלמד איך לבחור כל סוג של ציוד. 

השכרת ציוד לאירועים בים – כל מה שצריך לדעת על ציוד הגברה

בכל אירוע פרטי חשוב לשכור ציוד הגברה, ובמיוחד באירועים המתקיימים בים, על החוף. את ציוד ההגברה יש לחבר אל הגנרטור שמתפקד כספק חשמל הנחוץ להפעלת ציוד ההגברה.

ציוד הגברה זהו מושג כללי הכולל השכרה של סוגים שונים של ציוד, השכרה של רמקולים, השכרה של מיקסרים, השכרה של מיקרופונים והשכרת ציוד ל-DJ.

כאשר מחפשים השכרת ציוד לאירועים בים חשוב להקדיש תשומת לב לנוחות הניוד, להפעלה של הציוד ולהתאמה של מאפייני האירוע.

כאשר אתם בוחרים מיקרופון לאירוע, לדוגמה, חשוב לבחור את סוג המיקרופון בהתאם למספר המשתתפים באירוע, ככל שהאירוע מכיל יותר אנשים, כך חשוב לשכור רמקולים בעלי עוצמת קול גבוהה יותר ולא לחסוך כסף ולהתפשר על רמקול קטן וזול. 

יש לשים לב גם לנוחות השימוש בעת השכרת ציוד לאירועים בים. בהשכרת מיקרופון, לדוגמה,  ישנה אפשרות לשכור מיקרופון אלחוטי. למיקרופון האלחוטי יש מספר יתרונות, כאשר היתרון הבולט מביניהם הוא השימוש במיקרופון ללא כבלים מגבילים. על חוף הים  במיוחד קשה לתפעל רמקול המחובר לגנרטור או לכל ספק חשמל אחר בשל התנאים הייחודיים של המקום. 

כל אחד מאתנו זוכר אירוע אחד, לפחות, שבו הוא היה נוכח וצלילי הסאונד לא היו איכותיים, לפעמים הם היו אפילו צורמים. לכן בעת השכרת ציוד לאירועים בים חשוב להקפיד על ציוד הגברה מקצועי, איכותי ומתוחזק היטב. לעתים מומלץ לשכור איש טכני שיעניק לכם הדרכה איך להפעיל את הציוד ורצוי שיהיה נוכח באירוע כדי שיוכל לתקן בעיות, תקלות והפרעות שונות בזמן אמת בלי לפגוע באיכות האירוע ובחוויה.

השכרת ציוד לאירוע בים – כל מה שצריך לדעת על השכרת גנרטור

 גנרטור הוא מכשיר העובד על דלק שמספק את כוח החשמל הנדרש להפעלת הציוד באירוע. כאשר אנחנו מארגנים אירוע על חוף הים בדרך כלל אין בו חיבור לחשמל. במצבים אלו השכרת גנרטור תפתור את הבעיה ותספק את כוח החשמל הנחוץ לכל הציוד המופעל באמצעות חשמל כמו ציוד תאורה, ציוד הגברה, הקרנה על גבי מסכים ועוד.

כאשר בוחרים גנרטור יש להתאים אותו לסוג הציוד אמור להתחבר אליו ולמספר השעות שאנו מעוניינים שהוא יפעל. כאשר שוכרים גנרטור להפעלת תאורה, רמקולים או מוזיקה חשוב לשים לב לגודל הגנרטור ולאפשרויות השינוע השונות של הגנרטור. את הגנרטורים הקטנים אפשר לשנע גם ברכבים פרטיים, אך גנרטור גדול וכבד דורש שינוע ברכב מתאים.

כאשר שוכרים גנרטור חשוב לשכור אותו בחברה מקצועית ומיומנת המעניקה אחריות למוצר. אחד הגורמים החשובים בהפעלה תקינה של גנרטור הוא העובדה שהגנרטור מתוחזק היטב. גנרטור שאינו מתוחזק היטב יפעל באופן לא תקין ולעתים קרובות אפילו יגרום נזק לציוד.

אם אתם לא יודעים אך להפעיל גנרטור ואיך לחבר אליו את הציוד, רצוי לשכור איש טכני שידאג להפעלה תקינה של הגנרטור וייתן מענה מיידי למקרים של תקלות ובעיות העלולות לצוץ בזמן האירוע. 

השכרת ציוד לאירוע בים – כל מה שצריך לדעת על השכרת מקרנים ומסכים

כל אירוע שמציג מצגת, תמונות, סרטוני וידאו ועוד דורש הקרנה על מסכים מיוחדים והשכרה של מסך למקרן.

כאשר אנו מתעניינים בהשכרת מסכים ומקרנים חשוב לשים לב למספר גורמים: לעוצמת ההארה של המסך והמקרן, למצבו הטכני  של המסך או של המקרן, לרזולוציה של המקרן ולגודל המסך. 

הרזולוציה של המקרן היא זו הקובעת את החדות של התמונה, ככל שהרזולוציה תהיה גבוהה יותר, כך גם התמונה שתתקבל תהיה חדה יותר.

עוצמת ההארה של המקרן משפיע על האיכות של התמונה המוקרנת ועל הבהירות שלה. וככל שהמקרן ישן יותר ומשומש יותר, כך עוצמת האור שלו נחלשת, גורם המשפיע על איכות התמונה המוקרנת.

המסכים שעליהם מוקרנות התמונות מגיעים בגדלים שונים.  את גודל המסך נבחר לפי מספר המשתתפים. ככל שמספר המשתתפים באירוע גדול יותר וחלק מהקהל יושב במרחק מהמסך, כך חשוב לבחור מסך גדול יותר. 

וטיפ שלנו: כאשר אתם בוחרים השכרת ציוד לאירועים בים, חשוב להיפגש עם בעלי החברה המשכירה את הציוד, לספר להם על האירוע שלכם, על מספר המשתתפים, על תנאי השטח בחוף הים, על התוכנית של האירוע ובהתאם לנתונים הם ידעו להתאים לכם את הציוד הנדרש לארגון אירועים בים.

 לסיכום, מארגנים אירוע בים – חשוב לדעת לבחור את סוג הציוד הנדרש!

ארגון אירוע בים הוא ארגון הדורש מחשבה והשקעה בבחירת הציוד הנדרש לאירוע. אחרי שתחליטו מהו הציוד הנדרש להפעלת האירוע כמו למשל גנרטור, ציוד הגברה, מסכים, מקרנים ועוד, חשוב להתאים את הציוד למאפיינים הייחודים של האירוע שלכם.