ציוד תאורה להשכרה במרכז

בכל מה שקשור לתאורה של אירועים, המגוון הוא פשוט ענק. כאשר תבואו לבחור סוג תאורה לאירוע שלכם תגלו שקיים מרחב גדול מאוד: סטנד בעל פנסים שנעים לפי קצב המוזיקה, תאורה צבעונית עבור רחבת הריקודים – כזו שמוסיפה הרבה שמחה וצבע, או כדור דיסקו המספק אווירה מושלמת למסיבה.

לתאורה יש משמעות גדולה מאוד בחוויה של האירוע. כאשר המקום מאיר באורות שמחים וצבעוניים, הקהל פשוט מרגיש זאת. לכל תאורה יש את האור המיוחד שהיא נותנת, כאשר ישנו הבדל בין אירוע שמופק בתוך אולם סגור לבין אירוע שמופק בשטח פתוח. בכל אירוע כזה תצטרכו להיערך אחרת מבחינת התאורה, שכן לא כל תאורה שמתאימה לשטח סגור מתאימה בהכרח לשטח פתוח. במקרה של אירוע בשטח פתוח, אנו ממליצים לשלב פנסים בצורה עדינה על העצים, וכך ליצור אווירה מיוחדת וקסומה.

לצד זאת חשוב לזכור שאירוע ללא תאורה מתאימה עלול לפספס את מיקסום ההנאה שיכולתם להפיק מהאירוע שלכם, במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב – לגרום לאורחים אי נוחות רבה. חשוב להבין מהו אופי האירוע שלכם ובהתאם לכך להתאים את ציוד התאורה שיהיה בו. כך למשל תאורה צבעונית איננה רלוונטית באירוע שעיקרו הרצאה מול קהל. העיקרון ברור: חישבו היטב לפני שאתם בוחרים סוג תאורה ובדקו האם הוא תואם את אופי האירוע שלכם.

מקרנים ומסכים להשכרה במרכז

במידה ויש לכם מצגת מאוד חשובה שעמלתם עליה זמן רב, אין פלטפורמה טובה יותר להשתמש בה מאשר מקרן או מסך. הקרנה על מסך מחשב בעל מסך גדול ככל שיהיה, פשוט איננה מספיקה. אם רצונכם שהאורחים ייהנו, יראו היטב את הכתוביות והתמונות – אין מנוס אלא לבחור במקרן איכותי לצד מסך מספיק גדול לקהל שלכם. באולמות רבים כיום יש מקרנים ומסכים מובנים באולם, אך ישנם מקומות שעל בעלי האירוע לדאוג לכך, במיוחד כשמדובר על אירוע בשטח פתוח.

לפני בחירת מקרן להשכרה נפרוס בפניכם 5 טיפים לבחירת מקרן. אנו סבורים שהיערות נכונה וחכמה לפני תהליך ההשכרה יכולה להקל עליכם רבות.

  1. כמה אנשים יצפו בסרט או במצגת?

השאלה הזו חשובה, מפני שככל שכמות הצופים עולה – כך הצורך במקרן בעל עוצמה חזקה יותר גובר. אך לא רק מבחינת עוצמת המקרן יש למספר האנשים חשיבות אלא גם מבחינת מסך ההקרנה עצמו. באירועים בהם מספר המשתתפים רב אנו מציעים לפעמים לשכור מסך גדול יותר, ולפעמים אפילו מספר מסכים.

  1. מה מצב מקום האירוע מבחינת תאורה? (אור מלא/חלקי/חשוך לגמרי?)

לעוצמה של התאורה המקומית יש חשיבות גדולה מפני שמקרנים מעצם טבעם מיועדים להקרנה בחושך ובאור חלקי. אולם אם תרצו להקרין סרטון באור שמש של יום, המקרן פחות יספק לכם את הצורך. במקרים כאלה אנו ממליצים לשכור פלזמות.

לעוצמת האור במקום ההקרנה ישנה חשיבות גדולה, מקרנים מטבעם מיועדים להקרנה בחושך או באור חלקי, מקרן לא יתאים לכם כאשר תרצו להקרין באור יום מלא עם שמש, אם אתם רוצים להקרין בתנאי אור גבוהים כדאי שתשקלו את האופציה של השכרת פלזמות.

  1. מה גודל המקום בו יתקיים האירוע?

לגודל המקום גם כן קיימת חשיבות רבה. ההמלצה של אנשי המקצוע היה שתמיד יהיה מרחק של כ-4-3 מטרים בין המקרן לבין מסך ההקרנה, ולכן אנו ממליצים לקחת בחשבון את העניין הזה טרם בחירת המקרן.

  1. מה אתם מתכוונים לחבר למקרן?

קיימים חיבורים רבים ומקורות מדיה שונים שניתן לחבר למקרן להשכרה. לא משנה אם מדובר על חיבור VGA, HDMI, או על חיבור LAN, בסופו של יום אתם חייבים לוודא שבמקרן המיועד שאתם רוצים לשכור יש את הכבל המתאים לכם וכמובן באורך המתאים לכם. יש לציין שבאופן כללי ולרוב החיבור המומלץ והפופולרי הוא החיבור HDMI. נאמר בקצרה שיתרון החיבור הזה הוא ביכולת שלו לספק איכות תמונה ברמה גבוהה מאוד, ובכך שהוא גם מעביר סאונד בכבל אחד.

  1. לא לשכוח שמקרן איננו מתפקד כרמקול

פעמים רבות אנו נתקלים במקרים בהם אנשים חושבים שאם הם שכרו מקרן המשמעות היא שגם השמע בסרטון או במצגת יהיה מעולה. חשוב לזכור שאין שום קשר בין מקרן איכותי ככל שיהיה לבין השמע שהסרטון יפיק. בשביל לקבל איכות סאונד גבוהה ועוצמתית אתם נדרשים לשכור בנפרד גם מגבר שיענה על הצורך שלכם בהתאם לאופי האירוע שלכם.