בעולם המודרני עולם ההגברה זוכה לתאוצה מרשימה, כך שכמעט ולא תמצאו אירוע גדול או קטן בו לא יהיה ציוד הגברה. באירועים רבים השכרת רמקולים וקריוקי היא פעולה מתבקשת ונחוצה ולמעשה הופכת את האירוע לאירוע איכותי ומשודרג. יחד עם זאת תחום השכרת רמקולים וקריוקי הוא תחום רחב מאוד בעל דגמים שונים וחברות שונות כך שלרבים יש נטייה ללכת לאיבוד בתוך תחום זה.

במאמר הבא נתייחס למספר נקודות חשובות בענף השכרת רמקולים וקריוקי ונשתדל לתת טיפים חשובים לביצוע תהליך השכרה נכון.

שני כללים מרכזיים לבחירת רמקול להשכרה

בבואנו לבחור רמקול להשכרה חשוב להתייחס לשני מרכיבים עיקריים:

  1. כמות המשתתפים באירוע שלכם.
  2. היכן יתקיים האירוע – בשטח פתוח או בשטח סגור.

לכל רמקול יש 'תעודת זהות' ועוצמת מתח חשמלי שונה. בשל כך כמות המשתתפים באירוע ומיקום האירוע שלכם גוזר דרישות שונות ביחס לציוד ההגברה שתצטרכו לשכור. באופן כללי, ככל שהאירוע שלכם יהיה בעל מספר משתתפים גבוה יותר, כך עוצמת הרמקולים שתצטרכו תהיה גבוהה יותר.

לרוב בשלב הזה מתעוררת השאלה: כיצד עליי לדעת מהי עוצמת הרמקולים שאזדקק לאירוע? ובכן, מדובר בשאלה טובה, ובדיוק בשל כך חשוב להתייעץ עם חברת השכרה מקצועית שיודעת לא רק למכור ציוד, אלא גם להתאים בין הצורך של הלקוח ואופי האירוע שלו לציוד ההשכרה עצמו. ובכל זאת בכדי להקל עליכם הבאנו לפניכם רשימה שתסייע לכם לדעת מהי עוצמת הרמקולים לה אתם זקוקים בהתאם לגודל האירוע שלכם.

השכרת רמקולים וקריוקי – אמצעי התאמה נוח

 

אופי ההשכרה: מאפיינים טכניים: הספק חשמלי נדרש:
רמקול מוגבר התאמה לאירוע:

בשטח פתוח – כ-15 משתתפים

בשטח סגור – כ-30 משתתפים

250 וואט
רמקול מוגבר התאמה לאירוע:

בשטח פתוח – כ-20 משתתפים

בשטח סגור – כ-35 משתתפים

300 וואט
רמקול מוגבר התאמה לאירוע:

בשטח פתוח – כ-40 משתתפים

בשטח סגור – כ-60 משתתפים

400 וואט
רמקול מוגבר התאמה לאירוע:

בשטח פתוח – כ-60 משתתפים

בשטח סגור – כ-80 משתתפים

500 וואט
ציוד הגברה לאולם קטן / סטודיו משתתפים: 50 – 100 איש

שטח החדר: 80-100 מ"ר

600-400 וואט
ציוד הגברה ללהקה קטנה / מועדון / כנס בינוני משתתפים: 100 – 250 איש

שטח החדר: 200 – 400 מ"ר

1000-600 וואט
השכרת ציוד הגברה לשטח פתוח / אולם בינוני-גדול משתתפים: 500 – 250 איש

שטח החדר: 800 – 1,000 מ"ר

2000-1000 וואט

 

מטבע הדברים אם אתם סבורים שעתידה להיות כמות משתתפים גדולה יותר ממה שאתם מתכננים אנו ממליצים לצאת מידי ספק ולהוסיף רמקול אחד. כמו כן יש להעיר שגם מבחינת פריסה של סאונד באירוע ההמלצה היא לשכור שני רמקולים.

השכרת רמקולים וקריוקי – האם לשכור דווקא מחברה מוכרת?

מי שיסקור את שוק הרמקולים להשכרה וודאי ישים לב שישנן חברות רבות שמציעות את שירותיהן לציבור הרחב. פעמים רבות תוכלו למצוא בין החברות השונות מחירי השכרה נמוכים בצורה קיצונית, ועבור רבים מדובר בעסקה מפתה למדי. האם נכון לבחור ברמקולים בעלות השכרה נמוכה באופן מיוחד?

חשוב לדעת שמחיר השכרה זול איננו בהכרח 'עוקץ' אלא פעמים רבות מדובר בציוד באיכות נמוכה למדי. במה עניין זה יכול לבוא לידי ביטוי? בין היתר באיכות השמע של הרמקול, בצליל ובעוצמה שלו, כאשר כל אלו יהיו באיכות נמוכה. בשל העובדה שמחיר הציוד הזה נמוך מלכתחילה, רבות מחברות ההשכרה מרשות לעצמן להציע את הציוד במחיר נמוך יחסית לחברות האיכותיות בשוק. וכאן אנו מגיעים לעיקרון הבא – הגדירו את סטנדרט ההשכרה שלכם על פי הגדרת תקציב ברורה מראש.

השכרת רמקולים וקריוקי בסטנדרט שלכם

בסופו של דבר הבחירה באיזו רמת ציוד לבחור תלויה בכם. לכל אחד יש את הסטנדרטים שלו ולכל אחד יש ציפיות מסוימות מהאירוע שלו, אך חשוב לדעת שלרוב קיים קשר בין מחיר ההשכרה לבין איכות הציוד שתקבלו. בהקשר זה, תחום השכרת רמקולים וקריוקי מושפע גם כן מאיכות הציוד איתה תעבדו. חשוב לדעת שככל שאיכות הציוד גבוהה יותר ככל הנראה מחיר ההשכרה ליום יהיה גבוה יותר, אך במקביל תקבלו בהתאם תפוקה מרבית וטובה.

ביט – השכרת ציוד לאירועים, מספקת ציוד ברמה גבוהה מאוד, תוך אחריות לשירות מקצועי ואדיב. הודות לשנות הניסיון הרב שיש לחברה, זוכה החברה לספק שירות מדויק ואמין לכל סוג של אירוע ולכל סטנדרט של לקוח. החברה מזמינה אתכם ליהנות מייעוץ מקצועי ושירות אישי, כל הדרך עד לאירוע שלכם.