טלוויזיות, מחשבים ונגני מוסיקה שונים הם רק מספר דוגמאות למכשירים אלקטרוניים בהם נעשה שימוש ברמקולים. הרמקולים המצויים בידינו כיום שונים מאוד מהרמקולים המגושמים שהיו בעבר, וכחלק ממגמת ההתקדמות בענף נוכל למצוא בשוק זה דגמי רמקולים שונים ומגוונים המוצעים לאנשים בעלי צרכים שונים עם דרישות שונות. 

עולם ההגברה באופן כללי חווה התפתחות מרעננת כאשר המעוניינים ליהנות מהגברה איכותית לערב אחד אינם מוכרחים לרכוש רמקול באיכות נמוכה, אלא יכולים לפנות לתחום השכרת רמקולים למסיבה – שם יוכלו למצוא את מבוקשם. במאמר הבא נתייחס לחשיבות הרמקולים בעולם הסאונד וביתרונות הרבים שיש להשכרת רמקולים למסיבה ולאירועים בכלל.

חשיבות השכרת רמקולים למסיבה

גם אם איננו שמים לב לכך בהכרח, לרמקולים יש תפקיד חשוב ביותר בעולם ההגברה והסאונד. הרמקולים מגיעים בגדלים שונים ובכך מתאימים את עצמם לצורך של המשתמש – לא משנה אם הוא יושב באמצע יער או בחדר נינוח. אם חושבים מעט יותר רחב נוכל למצוא את הרמקולים בשימוש נרחב מחיינו: במכשיר הטלוויזיה שנמצא בבתים רבים בישראל; רמקולים למחשב; רמקולים שמיועדים להופעות; רמקולים ניידים המתחברים לטלפון וכן בעוד שימושים רבים.

כמעט בכל מקום נעשה שימוש ברמקול, כאשר התפקיד של הרמקולים הוא להשמיע לנו סאונד – דיבוב קולות או מוסיקה. ללא הרמקולים לא יכולים היינו ליהנות מסרט, שיר טוב או שמיעת הקלטה של הרצאה, מה שמבהיר עד כמה יש למכשיר זה חשיבות רבה בתרבות שלנו, ובייחוד כאשר מדובר על השכרת רמקולים למסיבה מרעננת.

למה כדאי לבצע השכרת רמקולים למסיבה?

עולם השכרות הציוד לאירועים בא כמענה לצורך מהשטח. בעקבות העובדה שרבים מהאנשים מארגנים במהלך חייהם אירוע הדורש אמצעי הגברה, אך הם לא מעוניינים לרכוש את אמצעי ההגברה ולאחסן אותו שכן לאחר האירוע לא יהיה להם כל שימוש בו, התעורר הצורך לפתוח ענף של השכרות ציוד. 

השכרה של ציוד מהווה חיסכון כלכלי משמעותי המאפשר לקבל ציוד ברמה גבוהה מאוד ובמחיר שווה לכל נפש. כך, במקום לבצע רכישה יקרה עבור שימוש חד פעמי, אתם יכולים ליהנות ממוצר באיכות גבוהה בדיוק לצורך המקומי שלכם. בנוסף, השכרת רמקולים למסיבה פוטרת אתכם מכל מה שקשור לתפעול וארגון הרמקולים למסיבה, בייחוד כשמדובר על רמקולים גדולים. 

בסופו של יום רמקול איננו מוצר קטן וההובלה שלו ממקום למקום דורשת היערכות מוקדמת. חברות ההשכרה השונות פעמים רבות מביאות את מוצר ההשכרה עד למקום האירוע שלכם ואף מבצעות את ההתקנה והחיבורים הנדרשים.

5 שלבים מרכזיים בתהליך השכרת רמקולים למסיבה

אם אין לכם רקע בעולם הסאונד, השכרת רמקולים למסיבה עלולה להפוך לפרויקט מסובך. במצב הזה אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם חברת השכרה מקצועית ואמינה שתספק לכם את המידע הדרוש בכדי שתוכלו לעשות את הצעדים הראשונים שלכם בעולם הסאונד בצורה בטוחה.

יחד עם זאת אנו סבורים שכדאי שתכירו את השלבים שעומדים בפניכם:

  1. בחנו את סוגי הרמקולים השונים שמצויים בשוק, בחנו את המפרט והייעוד העיקרי שלהם וצמצמו את האפשרויות עד התמקדות בדגמים ספציפיים.
  2. רשמו לכם את הדגמים הרלוונטיים עבורכם ובצעו השוואת מחיר כללית בין נותני השירות השונים המספקים לכם שירות השכרת רמקולים למסיבה, ובחרו בבית העסק המשתלם ביותר.
  3. בדקו שהציוד שאתם עומדים לחתום עליו תקין לשימוש וכן שתנאי החוזה מתאימים לכם.
  4. במקרה של תקלה או מוצר פגום שנתגלה במהלך השימוש, בדקו מה מענה החברה מבחינת אחריות וביטוח.
  5. בצעו את חתימת חוזה ההשכרה והשתדלו להחזיר את המוצר תקין ושלם כפי שקיבלתם אותו מחברת ההשכרה.

מחיר השכרת רמקול למסיבה

אחת השאלות הפופולריות ביותר היא: מהו מחיר השכרת רמקול למסיבה? ובכן, עלויות ההשכרה אינן אחידות והן מושפעות מסוג הדגם שאתם בוחרים לשכור ומעוצמתו. יחד עם זאת בטבלה הבאה תוכלו לקבל טעימה קלה ממגוון הרמקולים שלנו המוצעים להשכרה:

שם הדגם (לפירוט מלא – לחצו על שם הדגם): עוצמה: גודל: משקל: מחיר ליום השכרה:
רמקול מוגבר Protech 400W 400W 12 אינץ' 21 ק"ג 160 ₪
השכרת רמקול מוגבר RCF 800W עם מיקסר 800W PEAK 15 אינץ' 17.1 ק"ג 230 ₪
השכרת זוג רמקולים מוגברים 15׳ RCF 1600W עם מיקסר 800W PEAK 15 אינץ' 17.1 ק"ג 380 ₪
השכרת זוג רמקולים 15' 3000 וואט JBL 1500W לכל רמקול 15 אינץ' 19.7 ק"ג 480 ₪
השכרת סט הגברה זוג רמקולים RCF וסאב 800W לכל רמקול 15 אינץ' 550 ₪