כמה עולה להשכיר מקרופון בתא? המחיר, אחד הפרמטרים המרכזיים ביותר בבחירת נותן שירות.

לפני שאתם בוחרים בנותן השירות, אנו ממליצים לכם לבצע סקר שוק ולבחון מספר הצעות העונות על הקריטריונים שאתם מחפשים לאירוע שלכם. כמו שציינו חשוב לזכור שעל איכות משלמים, לכן לא תמיד ניתן להשוות בין שתי הצעות בצורה מדויקת. לפעמים חברה אחת מציעה דגמי מיקרופון באיכות גבוהה מאוד, בעוד השנייה, הזולה, מציעה דגמים פשוטים ואולי אפילו ישנים. את הנתונים הללו יש לקחת בחשבון.

מלבד הנתונים הללו אנו ממליצים לשים לב גם לתנאים שכלולים בהצעת המחיר, כמו מועד החזרת הכלים, האם קיים מענה אנושי מהיר והאם ישנו מבצע מסוים שיכול להוזיל את עלות ההשכרה שלכם. העקרונות אינם מורכבים בכלל, כל שעליכם לעשות זה פשוט לבדוק את נושא התנאים בצורה מדוקדקת.

נקודה נוספת שאיננה משתקפת בהכרח בהצעת המחיר, קשורה לשירות הלקוחות שהחברה מספקת. לפעמים יחס אנושי קריר עלול לפגוש אתכם "בסיבוב", במקרים בהם תהיינה תקלות או אי הסכמות. אנו ממליצים לשים לב לניואנסים הקטנים, לבחון האם החברה נותנת שירות "מהלב" והאם אתם מקבלים מענה מקיף לבקשותיכם. בדיקות כאלו עשויות לחסוך לכם המון כסף.

אל תהססו לחפש המלצות

איך לדעת באיזו חנות לבחור? ההמלצה הכי טובה היא פשוט לשאול מכרים שעברו את המסלול שאתם עוברים כעת, שהרי "אין חכם כבעל ניסיון". במידה ואתם מכירים בן משפחה או חבר שאירגן אירוע בו הוא נצרך לשירותי השכרת מיקרופונים, תוכלו פשוט להתייעץ איתו על כל התהליך ולברר איתו על איזו חנות להשכרת מיקרופונים הוא ממליץ.

מלבד האופציה הזו תוכלו להשתמש בניסיון ההמונים על ידי חוות דעת שמופיעות באינטרנט. גם הודעה בפייסבוק יכולה להיות יעילה. באמצעות אותם אנשים שחזרו לאינטרנט וכתבו את ההתרשמות שלהם מנותן השירות תוכלו לקבל תמונה שלמה יותר שתקדם אתכם צעד נוסף בדרך לאירוע המושלם. אז אם אתם רוצים להפיק אירוע ברמה גבוהה, למה שלא תעשו את המאמצים בשביל זה?

ביט – השכרת ציוד לאירועים: סקירת מיקרופונים להשכרה

רבים שואלים אותנו מהם המיקרופונים שניתנים לבחירה בחנות שלנו, מה ההבדל ביניהם ומהו המיקרופון שהכי יתאים לאירוע שלי? אז בשביל לתת לכם קצה של חוט על עולם המיקרופונים להשכרה של ביט – השכרת ציוד לאירועים, נלמד כעת על מספר מיקרופונים שקיימים אצלנו במלאי וננסה להבין מהם המאפיינים שלהם.

  1. השכרת מיקרופון SHURE SM58

מיקרופון חוטי Shure SM 58 האגדי, מיקרופון דינמי המשמש כסטנדרט העולמי לשירה ולדיבור. המיקרופון מבליט את החום והבהירות שבקול האנושי.

ב-SM58 קיים פילטר מובנה ויעיל במיוחד המונע רעשי רוח ו"פופים" הנוצרים ממגע ומנשימה. למיקרופון מערכת מניעת זעזועים, מבנה קשיח וגריל מתכת חזק, אשר מבטיחים עמידות גבוהה על הבמה ובשטח.

כיווניות קליטת הקול של המיקרופון מבודדת את מקור הצליל העיקרי ומסננת רעשי רקע בלתי רצויים. ה-SM58 הינו הבחירה הראשונה של אמני-במה להופעות חיות בכל העולם יותר מ-50 שנה.

מפרט טכני:

סוג המיקרופון: דינמי (Dynamic)

מרקם קליטה: חד כיווני (Cardioid)

היענות תדרים: 50Hz – 15,000Hz

כבל כלול: ללא

ראש לסטנד: כולל

עכבה: 150

משקל 298 גרם

מחיר השכרה ליום: 70 ₪

 

  1. השכרת מיקרופון Shure SM57

מיקרופון חוטי Shure SM 57 הוא אחד המיקרופונים הכי נפוצים בעולם והוא נועד להגברה והקלטה של כלי נגינה אך יעיל גם לשירה ודיבור.

ה-SM 57 מתאים במיוחד לשימוש מגברי גיטרה, תופים וכלי נשיפה בזכות העמידות שלו לעוצמות גבוהות ומרקם קליטה קרדיואידי שמבודד את מקור הצליל ומאפשר כיוון עדין של אופי הצליל על ידי הטיה או שינוי קל של המקום.

מפרט טכני:

סוג מיקרופון: מיקרופון דינמי חד כיווני

ייעוד מיקרופון: חוטי

יצרן: Shure

חיבור: XLR

נרתיק נשיאה למיקרופון

כבל: XLR 10M

היענות תדרים: 40Hz – 15,000Hz

מחיר השכרה ליום אחד: 70 ₪

 

  1. השכרת מיקרופון אלחוטי Mipro

מיקרופון אלחוטי מקצועי של חברת Mipro המספק סאונד איכותי, ברור ושקוף. המיקרופון מגיע עם מקלט עם מערכת למניעת רעשים שמסייעת בסינון הפרעות.

כפתור לסריקת מהירה ימצא לכם תדר נקי מהפרעות מתוך 128 תדרים ללא כל התעסקות.

המיקרופון מתאים למופעים, הצגות וטקסים ומגיע בקייס מחווט לחיבור מהיר.

מפרט טכני:

סוג מיקרופון: מיקרופון אלחוטי ידני Mipro, כולל מצב סוללה

מקלט: Mipro 727 בתוך קייס מחווט עם אנטנות

סוללות GP

מרחק קליטה: עד 50 מטר

כמות תדרים לבחירה: 128

שיטת שידור: UHF

מחיר ליום השכרה: 160 ₪

 

  1. השכרת מיקרופון אלחוטי Shure SM 58 SLX

מיקרופון אלחוטי מקצועי של חברת Shure מדגם SM 58 SLX המשמש כסטנדרט העולמי לשירה ולדיבור. המיקרופון מספק סאונד איכותי וברור אשר מבליט את החום והבהירות שבקול האנושי.

למיקרופון יש סריקה מהירה שתמצא לכם תדר נקי מהפרעות מתוך 200 תדרים ללא כל התעסקות.

המיקרופון מתאים להופעות חיות, הצגות וטקסים ומגיע בקייס מחווט לחיבור מהיר.

מפרט טכני:

סוג מיקרופון: מיקרופון אלחוטי ידני Shure SM 58

מקלט: Shure SLX 24E בתוך קייס מחווט עם אנטנות

סוללות GP

מחיר ליום השכרה: 180 ₪

 

מיקרופונים להשכרה – הסוד להצלחה

כל אחד שמארגן אירוע מקרוב יודע שהיעד שלו ברור מאוד – הוא רוצה להפיק אירוע ברמה הגבוהה ביותר שיכולה להיות במסגרת האמצעים הקיימים. כך, מארגן האירוע מוצא את עצמו זמן רב לפני האירוע חושב על פרטים רבים שעשויים להיות נחוצים לתפקוד האירוע, ומטריד את מוחו ברעיונות שונים כיצד לגרום לקהל להרגיש שמדובר על אירוע חווייתי ולא על סתם ערב מבוזבז. אחת המשימות המורכבות ביותר היא להצליח לתפעל את הקהל ולהשאיר אותו בעניינים, במיוחד כשמדובר על אירוע רב משתתפים.

כדאי לדעת שהדבר נכון לא רק לגבי מסיבות וימי הולדת שמקיימים במסגרת החברים המצומצמת, אלא גם באירועים גדולים הרבה יותר כמו אירועים עסקיים וחתונות. ובכן, הרבה לפני שאתם עוסקים בתוכן הערב, אסור לכם לשכוח דבר יסודי אחד – מיקרופונים. עם מיקרופון באיכות גבוהה תוכלו לשיר, להנחות את הערב, לתת לאנשים אחרים לדבר ואולי אפילו לעשות סטנד-אפ. לכן, לפני שהפרט ה'קטן' והחשוב הזה יפרח מראשכם, אנו ממליצים לסגור בהקדם מיקרופון להשכרה.

למה כדאי לשכור מיקרופון?

האמת היא, שאתם כלל לא חייבים לשכור מיקרופון, אתם גם יכולים לקנות אחד משלכם. ואם תשאלו "למה לי לקנות מיקרופון? הרי אני בכלל לא משתמש בו באופן יום יומי", נענה לכם – בדיוק בשביל זה נוצרה הפלטפורמה של השכרת מיקרופונים.

כיום קיימים יתרונות רבים להשכרת מיקרופונים, בין אם מבחינת עלות של שכירות שזולה משמעותית מרכישת מיקרופון חדש. בין אם מבחינת איכות המיקרופון, כאשר חברת ההשכרה המתמחה בתחום הזה יודעת לבחור את המיקרופון הטוב ביותר לאירוע שלכם. ובין מבחינת תחזוק המיקרופונים. בסופו של יום אדם מן המניין לא יודע לבצע את כל הבדיקות הנחוצות לווידוא תקינות המכשיר, כך שפעמים רבות המכשירים החשמליים של אנשים כאלה פשוט מפסיקים לעבוד ביום בהיר. מי שיודע לתפעל כראוי מיקרופון ולדאוג לכשירותו יוכל להיות רגוע שבאירוע שלו לא תהיינה 'תקלות' מיותרות.

בשורה התחתונה, מיקרופונים להשכרה מהווים פתרון אידאלי לאותם אנשים שזקוקים לשירות זה שלא באופן תדיר. עבור אנשים כאלה אנו ממליצים להגיע אלינו, לתאר את האירוע הקרוב שלהם – ואנו כבר נבצע את ההתאמה האידאלית עבורם.

מיקרופונים להשכרה – באיזו חברה עליכם לבחור?

כיום, כמו רובו המוחלט של עולם הרכש וההשכרות, תוכלו למצוא הרבה יותר ממקום אחד שמציע את שירותיו. מבין מירב האפשרויות, במי עליכם לבחור?

התשובה כמובן איננה חדה והיא דורשת בדיקה מעמיקה שלכם. לפעמים חנות אחת עשויה להיות זולה יותר אך מבחינת מרחק היא תהיה פחות טובה לכם, כך שלפעמים עדיף 'לספוג' את הפער בין המחירים וליהנות מהשכרה נוחה ונעימה. כמו כן, חשוב לבחון האם נותן השירות מספק לכם את הצורך הראוי לאירוע שלכם. הדברים דורשים בחינה במיוחד כשמדובר על אירועים בסדר גודל רב, כזה שדורש היערכות מקיפה יותר. אם מדובר על עסק מינורי, ייתכן והוא לא יוכל לספק לכם את המענה הנדרש, עם כל הרצון הטוב.

ומה לגבי מקצועיות? כמובן, לא כל נותני השירות שווים ברמת איכות המוצרים שהם מספקים. כאן הדבר דורש מכם לחקור, לברר ולעשות סקר שוק מקיף. ייתכן והצעות מחיר זולות מן המקובל מעידות על סחורה ברמה נמוכה, כך שאתם אולי חוסכים במקום אחד אבל סופגים במקום אחר. אנו ממליצים לבדוק מהם המותגים הקיימים כיום בעולם ההגברה והמיקרופונים, ובהתאם לכך לבחון האם נותן השירות שיצר איתכם קשר עובד עם אותם מותגים. פעמים רבות תוכלו לזהות שמדובר על מקום מקצועי כבר מההתחלה.