אי אפשר היום להפיק כנס שיווקי, מפגש עסקי או תערוכת חידושים בלי לחשוב על מסכים – או יותר נכון – על מה שיוקרן עליהם. אנחנו משתמשים במסכים לשיווק, פרסום וקידום העסק ומעבירים מידע תוך כדי תנועה דרך המסכים שמפוזרים במתחם התערוכה או באולם בו מתקיים הכנס. השכרת מסכים לאירועים עסקיים יכולה לחסוך כסף ובעצם לייצר רווחים דרך פרסום נכון.

אז איך משווקים את העסק דרך המסך? הנה כמה רעיונות בשבילכם.

הקרנת סרטוני תדמית:

סרטוני תדמית מסייעים לנו לשווק את העסק בדרך חווייתית ומצולמת. היום וידאו טוב יכול למכור הרבה יותר מפוסט כתוב בפייסבוק או פרסום בעיתון. סרטון תדמית יצירתי, שמתאים לעסק, מצולם באופן מקצועי ומעביר מסר מעניין הוא תוספת מעולה לכל אירוע.

באמצעות השכרת מסכים לאירועים אפשר להקרין סרטוני תדמית על גבי מסכים גדולים, מסכים קטנים בביתני תצוגה בתערוכה ואפילו על מסך בד נייד.

פרסום על מסך

הקרנת מצגות:

אם אתם מתכננים כנס מקצועי, עם הרצאות שונות או פגישות, מומלץ לשכור מקום עם מסך להקרנת מצגות או לעבוד מול חברה המתמחה בהשכרת מסכים לאירועים.

מצגת מעוצבת ומעניינת יכולה לעשות שינוי גדול בשיווק שלכם, לעניין לקוחות חדשים, לגרום להם לרצות לשמוע עוד או בכלל להציג בפניהם נושא חדש ומרתק.

שידור בלייב:

על גבי מסכים אפשר לבצע שידור בלייב, באמצעות תוכנות מתמחות ואפילו באמצעות הנייד. השכרת מסכים לאירועים מאפשרת לכם להגיע ליותר משתתפים באירוע באמצעות פנייה יזומה. זה יכול להיות צילום לייב מהבמה המרכזית שמועבר למקומות רחוקים יותר בתוך חלל האירוע או שידור לייב של מה שקורה בתוך האירוע העסקי – אם הוא מתמקד אך ורק בעסק שלכם.

הקרנת צילומי מוצרים:

לצד צילומי תדמית או סרטונים המספרים על העסק, אפשר להתמקד במוצרים. בין אם תקרינו סרטון שמספר על המוצר שלכם או תשדרו בלייב הסבר משלכם, תוכלו להדגים, להראות ולשכנע את הקהל שהגיע לאירוע שכדאי לו להכיר יותר לעומק.

צילומי מוצרים בוידאו וגם בסטילס והקרנתם על המסך עושה חשק להתעניין יותר. אפשר לפרט לקהל את התועלות של המוצר, להדגים את השימוש בו או להביא עדויות של אנשים שרכשו את המוצר.

מבצעים והנחות:

דמיינו לעצמכם קהל שמגיע לכנס או לתערוכה עסקית ורואה את העסק שלכם על המסך ומבין שיש לו הטבה מיוחדת, רק בגלל שהגיע לאירוע. אמנם אסטרטגיית שיווק כזו דורשת הרבה מחשבה וצריך להציע משהו אטרקטיבי באמת, אבל באמצעות השידור על המסך תוכלו להגיע לקהל גדול באירוע ולגרום לו לעניין מידי.

גם במקרה הזה כדאי להשקיע בסרטון עם מחשבה יצירתית מאחוריו, צילום איכותי ומסר מדויק.

כחברה מקצועית המתמחה בהשכרת מסכים לאירועים אנחנו לומדים להכיר את עולם השיווק ולראות איך הלקוחות שלנו הופכים מסך פשוט לכלי מעולה בדרך לשיווק ומכירה מוצלחים.