כנס שיווקי מחייב הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, למען הצלחת העסק. ציוד הגברה ותאורה, אולי גם ציוד הקרנה מתאים וכד', יכול להיות המפתח עבורכם לכנס מוצלח!

הפקת כנס שיווקי מוצלח

הקיץ הוא זמן מעולה לארגון כנסים, הרצאות ואירועים שיווקיים לעסק. אך הציוד הקיים בעסק, אם קיים בכלל, לא תמיד מתאים לאירוע שיווקי גדול או לכזה שמטרתו היא להרשים ולמשוך אליכם תשומת לב. לכן, היות וכל אירוע מחייב גם ציוד בסיסי הכולל הגברה מתאימה, מסכים, תאורה ועוד, הגיע הזמן שתכירו לעומק כמה מסוגי הציוד שימשו אתכם בצורה הטובה ביותר.

אין כמו תאורה בשביל הרושם

בכל אולם להשכרה או אפילו אולם בבעלותכם, ישנה תאורה בסיסית שאולי מתאימה להרצאות רגילות ולהשתלמויות לאנשי הצוות, אולם היא לא מרשימה מספיק כשמדובר באירוע שיווקי שמטרתו היא להבליט אתכם, או את המסרים שברצונכם להעביר. אם הכנתם רולאפים מושקעים, כרזות, פרסומות גדולות או כל עזר שיווקי אחר שתרצו שיבלוט ויזואלית, היינו ממליצים לכם למקם גוף תאורה מעליו או מאחד הצדדים, באופן בו הוא מספיק יבלוט לאורחים. הקפידו רק לבחור בגוף תאורה מותאם וזכרו, שתמיד ניתן להיוועץ על כך עם חברת השכרת הציוד.

הגברה איכותית היא הצעד הראשון מוצלח!

לאחר שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם נכנסו כבר לאולם (אחרי שראו את הכרזות\רולאפים המוארים שלכם), הם וודאי יכנסו לאולם כדי לצפות בשלב כלהו במצגת או הרצאה מושקעת שארגנתם. אז משום שמדובר באחד החלקים החושבים ביותר בכנס, יש לדאוג שהוא ילך חלק, כלומר בלי "פדיחות" למיניהן הקשורות לרמקול שלא עובד, מיקרופון לא איכותי שגורם לקול להישמע חורק וכד'. ההצעה שלנו היא לגשת מבעוד מועד לחברת השכרת הגברה ותאורה ולהתעקש על ציוד ההגברה האיכותי ביותר (וכמובן, המתאים לכם מבחינת הגודל).

לבסוף, זה הזמן להניח את המקרן הישן

אנחנו מניחים שבשלב כלשהו, תזדקקו למקרן. לכל עסק יש בד"כ מקרן או כמה מקרנים זמינים וניידים שנועדו להעברת הרצאות או פרזנטציות וכד'. אם יש לכם קרן חדש וזמין, מעולה. אם לא, כאמור, זה הזמן לשים את המקרן הישן בצד ולפנות אל השכרת מקרן חדש כדי שהכנס השיווקי ילך כמו שצריך. תוכלו לשכור מסך בהתאם, או כמה מסכים, לפי הצרכים שלכם. רק אל תשכחו את ציוד ההגברה והתאורה המתאים שהזכרנו קודם לכן.

 

נשמח לייעץ ולהתאים לכם את הציוד הנדרש לכנס מוצלח, השאירו פרטים ואנחנו מחייגים 🙂