לא משנה אם האירוע שלכם מתוכנן להתקיים באחד מחופי הים השונים הפזורים בישראל, או בשדה פתוח, גן או יער – השכרת ציוד תאורה לשטח, יחד עם הגברה שמותאמת לאופי האירוע שלכם, צריכה לעשות את העבודה. השכרת ציוד תאורה לאירוע תלויה כמובן בכך שאתם אכן זקוקים לכך, אלא שהמציאות מוכיחה שרוב האנשים שבוחרים ללכת על הפקת אירוע באופן עצמאי אינם מחזיקים בביתם גנרטור, ציוד תאורה לשטח או רמקול מוגבר. בשל כך, ככל הנראה ברמה כזו או אחרת אתם תזדקקו לחברה מקצועית שמספקת שירותי השכרת ציוד לאירועים.

5 טיפים לבחירת ציוד תאורה לשטח

חברת ביט העוסקת מזה שנים רבות בעולם האירועים וארגונם, מציעה לכלל לקוחותיה מגוון אפשרויות להשכרת ציוד תאורה לשטח או ציוד תאורה למסיבה, ובכלל בכל מה שקשור לציוד נחוץ לאירועים. חברתנו מתמחה בהרכבת חבילת ציוד מדויקת ללקוח, כך שהציוד שיקבל יותאם לאירוע שלו באופן ספציפי, לאחר שמיעת פרטי האירוע ואופיו.

מתוך ניסיון רב שנים, חברת ביט מציעה לכם, לפני שאתם רצים לסגור עסקה עם חברת השכרה, לבדוק מספר נושאים שעשויים להיות שווי ערך עבורכם. ההיערכות הזו חשובה מאין כמותה, שכן כך תוכלו להגיע לחברת ההשכרה עם ידע מקדים ולהיות מוכנים לאירוע שלכם בצורה האופטימלית ביותר.

  1. לא לשכוח לבדוק את איכות הציוד

השאלה הראשונה שמעניינת את רבים מהאנשים שמחפשים ציוד תאורה לשטח להשכרה היא, מה מחיר ההשכרה הזול ביותר שקיים כיום בשוק? החיפוש הזה שגוי מעיקרו, מפני שמחיר זול באופן קיצוני, פעמים רבות מעיד על סחורה זולה גם כן. חשוב להבין שציוד לאירועים עולה סכומי כסף גדולים, מה שאומר שעלות ההשכרה נגזרת מערכו של המוצר שמוצע ללקוח. עלות השכרה נמוכה באופן מוגזם מהרגיל עלולה להעיד על מוצר בעל איכות נמוכה למדי.

אך האם יש בכלל חשיבות למותג הנרכש? התשובה היא: בהחלט. מלבד העובדה שחשוב לנו מאוד שהציוד יספק לכם את המענה המקצועי הנכון, קיים גם נושא הבטיחות. חשוב מאוד לוודא שהציוד אותו אתם עומדים לשכור מתוחזק כראוי, בטיחותי ותקין. ככל שאיכות המוצר תהיה נמוכה יותר כך מוטלת עליכם החובה לוודא זאת יותר. לציוד כבד בעל איכות נמוכה יש נטייה להתבלות תוך זמן קצר.

  1. לוח זמנים לצורך העמדת הציוד – תכננתם?

הקמת אירוע איננה לוקחת 10 דקות. ככל שהאירוע שייך למעגלים רחבים יותר כך הדיוק שיידרש מכם יהיה גבוה יותר וממילא זמן ההיערכות לפניו יהיה גדול יותר. חשוב לשים לב שהציוד מוקם בזמן נינוח ולא בדקה ה-90, מה שעלול לגרום לכל מיני בעיות חדשות לצוץ רגע לפני שהאירוע מתחיל. בהתאם לגודל האירוע מתפקידכם לבדוק האם יש צורך להעמיד אותו רק מספר שעות קודם לשעה שנקבעה, או שמא כבר יום קודם מומלץ להכין הכל.

ההמלצה שלנו היא להכין תכנון מדויק לפרטי פרטים קודם האירוע, וכמובן לקחת בחשבון גם זמן 'אקסטרה' שיאפשר לכם להחליף ציוד פגום או לבצע שינויים נוספים של הרגע האחרון מבלי להיכנס לזמן האירוע עצמו בלחץ.

נקודה נוספת וחשובה בנוגע ללוח הזמנים. כדאי מאוד לבדוק מול החברה המשכירה האם פירוק הציוד לאחר סיום האירוע הוא באחריותם או באחריותכם. מכיוון שהשכרת ציוד תיאור לשטח היא עסק די כבד, חשוב להיערך לכך בהתאם ובצורה בטוחה.

  1. מגוון הציוד של החברה

עולם הציוד לאירועים רחב מני ים ובו יש קטגוריות שונות: ציוד הגברה, ציוד תאורה, ערכות קריוקי וגנרטורים. תחת כל קטגוריה מעין זו תוכלו למצוא שלל דגמים וחברות, שכל אחד מהם מתאים לאירוע וללקוח מסוימים. באתר של חברת ביט תוכלו לשוטט בין הקטגוריות השונות וללמוד להכיר את מנעד הדגמים השונים שקיימים בכל קטגוריה. מרחב האפשרויות הזה עשוי לתת לכם מגוון גדול וכך תוכלו לבחור על פי הטעם האישי שלכם את המוצר המתאים ביותר לאירוע שלכם.

לרוב כשנדרשים לקחת שירות של השכרת ציוד תאורה לשטח נדרשים לשכור גם מוצרים רבים. מכיוון שכל ספק מהווה 'פרויקט' בפני עצמו, הדבר הנכון ביותר הוא לצמצם כמה שניתן את כמות הספקים ולבצע את העסקאות, כמה שניתן, דרך ספק אחד. לפעולה מעין זו יש שני יתרונות:

א.     פחות כאב ראש עבורכם.

ב.      המחיר הסופי שתקבלו מספק אחד על מספר שירותים יהיה זול משמעותית.

  1. האם החברה מספקת שירות יעוץ והכוונה?

לפני אירוע חשוב שאנו מארגנים, לרוב התמונה הצבעונית כבר נמצאת אצלנו בראש. הבעיה היחידה היא שכשאנו באים להוריד את התמונה הזו לפרקטיקה אנו נתקלים בקשיים רבים. כך נוצר מצב שהחלום נשאר בגדר 'חלום' ואנו נותרים די מאוכזבים. אבל למען האמת אינכם צריכים להיות מאוכזבים, מהסיבה הפשוטה – יש אנשי מקצוע שזו בדיוק המומחיות שלהם.

ציוד תאורה לשטח או תאורה למסיבות דורשים טעם נכון ומדויק. חשוב לבדוק מול החברה שמציעה את שירותיה האם יש איש מקצוע מטעמם שיוכל להעניק לכם ייעוץ והכוונה בכל הקשור להשכרת ציוד תאורה לשטח. במידה והחברה אכן מספקת שירות שכזה, כדאי לבדוק האם השירות כרוך בתשלום נוסף ומהי רמת הזמינות של איש המקצוע. אדם כזה יכול לשדרג לכם את האירוע פלאים.

  1. האם שמעתם על המלצות?

אנשי פרסום כבר יודעים זאת. השיטה הטובה ביותר למשיכת לקוחות היא – 'פה לאוזן'. הרושם הטוב ביותר שיש לחברה מגיע דווקא מאנשים שכבר עבדו מולה באופן ישיר. לכן, במידה ואתם מבררים על חברה שעוסקת בהשכרת ציוד תאורה לשטח, הדרך הטובה ביותר מבחינתכם היא לבדוק האם ישנו בן משפחה או מכר שכבר עבד איתם. זו האינדיקציה הטובה ביותר.

הניסיון של אנשים אחרים יכול לתרום לכם משמעותית, לא רק בבחירה של נותן השירות אלא גם בכל תהליך העבודה עד הפקת האירוע המושלם. אנשים למודי ניסיון יוכלו לתת לכם טיפים שלא חשבתם עליהם מעולם, והם גם יוכלו להאיר את עיניכם לכל מיני אתגרים שעשויים להתגלות לכם בדרך. עצה שלנו, התייעצו עם אנשים – "אין חכם כבעל ניסיון".

ביט – מספר 1 בהשכרת ציוד תאורה לשטח

 

אחד הדגלים המרכזיים שחברת ביט מנופפת בהם הוא, היחס האדיב והסבלני לכלל לקוחותיה. אצלנו תוכלו לקבל שירות סופר מקצועי, לזכות להכוונה מפורטת כיצד להפיק את האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר, וכמובן מחיר אטרקטיבי שהופך את החבילה כולה למושלמת.

אז במידה ויש לכם שאלות, מעוניינים לקבל מידע נוסף עבור השכרת ציוד תאורה לאירועים או סתם לקבל ייעוץ – אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בהקדם ואנו נשתדל לספר לכם את המענה המקצועי ביותר.