כיום המודעות להשכרת רמקולים בתל אביב ובארץ בכלל גבוהה לאין שיעור מכפי שהייתה בעבר. היכולת להתחבר לרמקולים באמצעות נייד, או האפשרות לחלק רמקולים ניידים עבור מספר אנשים באירוע, הופכת את תחום השכרת הרמקולים לפשוט ביותר. כך, בכל יום הולדת, מסיבת שחרור או סתם מפגש חברים תוכלו למצוא רמקול איכותי שמשדרג את האווירה פלאים.

רבים שואלים אותנו: כיצד עלינו לדעת איזה רמקול אנו זקוקים באירוע שלנו?

האמת היא שאין צורך להילחץ. ראשית מפני שבשיחת טלפון פשוטה אלינו תוכלו לקבל את כל התשובות, יחד עם המלצה אישית לאירוע שלכם והצעת מחיר ייחודית.

ובכל זאת, רבים רוצים לדעת מהם הפרמטרים לבחירת רמקול להשכרה, אז בואו נדבר קצת על בחירה מושכלת של רמקולים להשכרה.

למחירים: השכרת חבילת רמקולים

כמות ומיקום – סוד המקצוע

בחירה של רמקול אידאלי לאירוע שלכם תתבצע על ידי שקלול של שני פרמטרים מרכזיים:

  1. כמות האנשים שתהיינה באירוע שלכם.
  2. מיקום האירוע – שטח פתוח או חלל סגור?

בכדי לעשות לכם עבודה קלה יותר הכנו עבורכם טבלה מקצועית המסכמת בצורה מתומצתת את עקרונות המקצוע שצריכים להנחות אתכם. השכרת רמקולים בתל אביב, על אף כמות ההיצע ונותני השירות בעיר, איננה מלאכה מסובכת מדי, בייחוד כשמדובר על עבודה מול חברת ביט. אז הנה לכם הטבלה שבאמצעותה תוכלו לדעת מה כמות הוואט שאתם צריכים לרמקול שלכם.

מתח הרמקול התאמה לשטח פתוח התאמה לחלל סגור הערות
250 וואט כ-15 אנשים כ-30 אנשים רמקול עם מתח כזה ומטה מתאים בעיקר למוזיקת רקע רגועה יותר, ולא למוזיקה המתבססת על ווליום גבוה.
300 וואט כ-20 אנשים כ-35 אנשים ——-
400 וואט כ-40 אנשים כ-60 אנשים ——-
500 וואט כ-60 אנשים כ-80 אנשים ——-
* במידה ומספר המשתתפים גדול יותר, ההמלצה שלנו היא להוסיף רמקול ולא להסתפק אך ורק ברמקול אחד.

ובאופן כללי כדאי לדעת שמבחינה מקצועית פריסת הסאונד טובה הרבה יותר כשיש שני רמקולים המונחים בשני אזורים בשטח האירוע.

 

מחיר השכרת רמקולים בתל אביב

 

השכרת רמקולים בתל אביב
השכרת רמקולים בתל אביב

כמו בתחומי שכירות ורכש רבים, מחיר ההשכרה איננה אחיד אלא משתנה בהתאם למוצר לו אתם זקוקים. עלות שכירות של רמקול 500 וואט אינה דומה לעלות שכירות של רמקול 250 וואט. באופן כללי ניתן לומר שככל שעוצמת הרמקול שתשכרו תהיה גבוהה יותר, כך מחיר השכירות יהיה גבוה יותר. הסיבה לכך ברורה, מחיר רכישה של רמקול עוצמתי עולה יותר ממחיר רכישה של רמקול בעל עוצמה נמוכה, כך שהבדלי המחירים בשכירות בהחלט מתקבלים על הדעת.

חברת ביט מחזיקה במלאי רמקולים חדיש בעל איכות גבוהה ובמחירים השווים לכל נפש. אנו מאמינים בשקיפות מלאה ולכן תוכלו למצוא את כל המחירים אצלנו באתר, כולל סוג הדגמים ובצירוף תמונות להמחשה של הדגם המדובר.

המחירים שמופיעים באתר אינם כוללים משלוח ועליכם להגיע לכתובת החנות בכדי לאסוף את המוצרים. כמו כן קיימת אפשרות להובלה והרכבה במקום האירוע בתוספת של החל מ-150 ש"ח.

לתמחור המלא – רמקולים להשכרה תל אביב

 

 

השכרת רמקולים בתל אביב – לא רק רמקול!

אצלנו בביט, ללא עלות נוספת אתם זוכים למספר הטבות נוספות:

        זוג סטנדים (יש לכך חשיבות רבה מבחינת העוצמה של הסאונד)

        השכרת מיקסר בחבילה Behringer 12 ערוצים בעל אפקט ״אקו״

        חיבור למחשב / אייפון / גלקסי להשמעת מוסיקה

        כל כבל שתבחרו לטובת מקור המדיה שלכם (AUX/XLR/PL ועוד)

        מיקרופון איכותי של חברת Shure

        הדרכה מקצועית על תפעול הרמקול

        מענה טלפוני טכני הזמין 24 שעות ביממה

        החבילה קלה לנשיאה ופשוטה מאוד להרכבה

        נכנס לכל רכב פרטי בקלות

לא משנה אם מדובר על אירוע קטן או אירוע גדול, כיום השכרת רמקולים נלוות כמעט לכל אירוע אליו תלכו. הציבור בישראל אוהב שמחות ומוזיקה, ובשל הצורך שעלה מהשטח חברת ביט החליטה להרים את הכפפה ולספק מענה רחב, מקצועי ואדיב לכל מי שמעוניין להפיק אירוע מכובד, נעים ומהנה. אצלנו בחברת ביט תוכלו למצוא רמקולים מוגברים מהחברות האמינות והמתקדמות ביותר בתחום הסאונד. מלבד לאיכות הרמקולים, לפני כל השכרה ולאחריה אנו דואגים להעביר בדיקה מקיפה לכל מוצר לפני שהלקוח מקבל אותו.

למה הבדיקה הזו חשובה?

ראשית מפני שאנו מעוניינים שהאירוע שלכם יעבור על הצד הטוב ביותר, בלי "הפתעות" מיותרות ומביכות שקורות ב"פריים טיים". שנית, מפני שחברה מקצועית חייבת לערוך בקרה ובדיקה מקיפה על כלל המוצרים שלה. פעמים רבות המגעים של חלק מהמכשירים עלולים להתקלקל ויש צורך להחליף אותם, ופעמים שהמוצר כבר "עשה את שלו" ויש צורך לרכוש דגם חדיש יותר. חברה מקצוענית דואגת לוודא את התקינות של המוצרים שלה באופן תדיר.

כפי שבוודאי ראיתם הרמקולים שאנו משכירים מגיעים יחד עם זוג סטנדים מקצועיים, מה שמאפשר לרמקול להיות בגובה האוזניים – נתון חשוב מבחינת עוצמת הסאונד – כך שהצליל שיישמע יהיה גבוה ואיכותי. מלבד זאת כל רמקול מגיע גם עם כבל מותאם שמתחבר לנייד / למחשב או לכל אמצעי מדיה אחר שתרצו.

איך נדע איזה רמקול להשכרה בתל אביב מתאים לנו?

כפי שפתחתנו בתחילת המאמר, בכדי לענות על השאלה הזו נצטרך לשאול מספר שאלות:

– מהו מספר האנשים הצפוי באירוע?

– האם האירוע יתקיים בחלל סגור או בחיק הטבע?

– במידה והאירוע יתקיים בחלל סגור, מהו גודל החלל?

– מהו אופי האירוע? שירי רקע רגועים, מסיבה, קריוקי או אולי הרצאה?

לאחר שתגדירו בינכם לבין עצמכם את אופי האירוע ותענו על השאלות הללו, אנו נוכל להיכנס לתמונה ולספק לכם שירות הרבה יותר מדויק. כך למשל, במידה והאירוע שלכם כולל 30 משתתפים שיושבים בשטח פתוח אנו נתאים לכם רמקולים איכותיים בעוצמה של 400 וואט.

הכל על רמקולים פאסיביים, רמקולים אקטיביים ורמקולים מוגברים – השכרת רמקולים בתל אביב

האם שמעתם פעם על מושגים כמו 'רמקולים פאסיביים', 'רמקולים אקטיביים' או 'רמקולים מוגברים'? במידה ולא, כאן המקום להבין על מה מדובר – ייתכן ותהיינה לזה משמעויות לגבי האירוע שלכם.

רמקול פאסיבי

רמקול פאסיבי למעשה הוא רמקול ללא מגבר כך שבשביל להפעיל אותו עלינו לחבר אליו מגבר חיצוני. מה החיסרון בסוג זה של הגברה? שהוא פחות נוח. העובדה שצריך לחבר אליו רמקול חיצוני אומרת שעלינו לסחוב לאירוע שני חלקים, מה שהופך את התהליך למעט מסורבל.

למי הרמקולים האלה מתאימים? למקומות בהם הרמקולים לא נדרשים להיות ניידים אלא ברוב מוחלט של הזמן הם קבועים במקום אחד. כך למשל מסעדות, אולמות ומועדונים יוכלו ליהנות מהרמקול הפאסיבי בשל העובדה שמקומות אלה מטבעם אינם מצריכים הרבה תזוזה של הרמקולים ממקומם.

רמקול אקטיבי / רמקול מוגבר

בשונה מהרמקול הפאסיבי הרמקול האקטיבי, או אם תרצו 'הרמקול המוגבר', מגיע עם מגבר שמותקן ברמקול עצמו, כך שאין צורך לטלטל תמיד שני חלקים. מה היתרון של הרמקול הזה? ניחשתם נכון – הוא הרבה יותר נייד. עם הרמקול המוגבר תוכלו לזוז בהרבה יותר חופשיות. מאז שהרמקול האקטיבי-מוגבר יצא לשוק ותפס תאוצה, השימוש ברמקול הפאסיבי הפך להיות די מדולדל כך שכיום הרמקול הפאסיבי כמעט ולא בשימוש.

השכרת רמקולים בתל אביב – האם למותג של הרמקול יש חשיבות?

השאלה העקרונית יותר היא – היא האם חשוב לכם שהאירוע שלכם יהיה ברמה גבוהה. במידה ואתם מעוניינים לקבל צליל חד, איכותי ומוצר שלא יעשה לכם בושות באמצע האירוע, למותג של הרמקול אכן יש חשיבות רבה. כיום מסתובבים בשוק רמקולים רבים שחברות ההשכרה מציעות אותם במחירים זולים באופן מוקצן. למה? כי מחיר העלות של הרמקולים הללו זול מאוד מלכתחילה.

רמקולים מהסוג הזה ברוב מוחלט של המקרים מפיקים איכות שמע, צליל ועוצמה ירודה למדי. לכן כדאי לדעת שאם פגשתם בחברה שמשכירה ציוד הגברה במחיר נמוך באופן מיוחד – אנו ממליצים שתתהו על קנקנה היטב. לא תמיד המחיר הזול הוא בהכרח המחיר המשתלם.

חברת ביט – השכרת רמקולים בתל אביב באיכות בלתי מתפשרת

כפי שכבר בוודאי הספקתם להבין חברת ביט לא מתעסק עם רמקולים באיכות ירודה. הרמקולים שאנו משכירים מגיעים מהמותגים הגדולים והמוכרים ביותר בשוק. כל רמקול שנכנס אלינו לחברה נבחר לאחר סקירה מקיפה, מחקר וניסיון מעמיק, כך שלקוחותינו יוכלו לקבל את הרמקול בעל האיכות האופטימלית עבורם.

ובשורה התחתונה, לפני שאתם שוכרים רמקול מחברת השכרת רמקולים במרכז, אנו ממליצים לבדוק מהו המותג של הרמקול שהחברה מציעה לכם, ייתכן ובדיקה נוספת תציל אתכם מהרבה עוגמת נפש.